Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@14:12:47 GMT

کشف 200 کيلوگرم ترياک در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۱۹۴

کشف 200 کيلوگرم ترياک در کرمان

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف 200 کیلوگرم تریاک و دستگیری 5 سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی بخش "گلباف" شهرستان کرمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "عبدالرضا ناظری" در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش "گلباف" با همکاری پاسگاه "جوشان" فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام یك سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان به مرکز استان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: ماموران انتظامی با تشكیل اكیپی در مسیرهای تردد احتمالی قاچاقچیان مستقر و پس از گذشت مدت زمانی در محور"گلباف-جوشان" به یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آنها را توقیف کردند.
سردار ناظری تصریح کرد: در بازرسی از خودروها 200 کیلوگرم تریاك که به طرز ماهرانه ای در داخل خودروها جاساز شده بود، كشف و 5 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، راهبرد این فرماندهی را کشف محموله های مواد افیونی قبل از اینکه وارد بازار مصرف شود عنوان کرد و گفت: پلیس با به کارگیری همه ظرفیت های خود با قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد می کند و در این راستا شهروندان می بایست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به اطلاع پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان میناب بامداد امروز حین گشت زنی در یکی از محور فرعی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و در عملیات متقابل پلیس، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها کردند و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی ۸۰ کیلو هروئین و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر و لابلای مشک‌های ماری آغشته به سوخت جاساز شده بودند کشف شد و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کد خبر 6095341

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک