Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه مرکز تحقیقات انرژی‌های نو این دانشگاه به عنوان نخستین مرکز تحقیقات انرژی‌های نو در استان بوشهر از شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مجوز فعالیت گرفت، اظهار کرد: امروزه استفاده از تکنولوژی‌های نوین و انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، سازگار با محیط زیست، پاک و ارزان‌قیمت از مهم‌‌ترین دستاوردهای بشر در تولید برق به جای استفاده از سوخت‌های فسیلی است، ازاین‌رو با توجه موقعیت ممتاز استان بوشهر و مزیت‌های طبیعی، استفاده از انرژی‌های نو مانند انرژی‌ خورشیدی، باد، جزر و مد و امواج دریا یک ضرورت و ظرفیت ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هریک از مزیت‌های استانی و فعالیت در این حوزه به‌نحوی می‌تواند پاسخگوی نیاز دستگاه‌های اجرایی، جامعه و صنایع استان بوشهر باشد، عنوان کرد: «ضرورت راه‌اندازی مرکز تحقیقات انرژی‌های نو در بوشهر از سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی این استان مد نظر قرار گرفت و این مرکز اکنون مشغول فعالیت است.

دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به زیرساخت ایجادشده در تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اداره‌کل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) این استان توضیح داد: ساماندهی منازل خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با استفاده از سلول‌های خورشیدی در بستر این تفاهم‌نامه ایجاد شده که با همراهی مسئولان استانی به‌خصوص اداره برق در حال اجراست.

عبداللهی درباره دیگر فعالیت مهم مرکز تحقیقات انرژی‌های نو گفت: درآمدزایی از باد برای تولید انرژی الکتریسیته دیگر طرح در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه مشکلات ناشی از شرایط بحران ویروس کرونا منجر به محدودشدن فعالیت سازمان‌ها، نهادهای کشور و حضوری دانشگاه شده است، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی با تغییر رویکرد از این محدودیت به عنوان فرصت بهره جسته و با فعالیت در زمینه آموزش‌های غیرحضوری ارتباط سازنده‌ای با اداره‌کل فنی‌‌وحرفه‌ای و مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان بوشهر برای برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی غیر‌حضوری برقرار کرده است.

دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های اقلیمی استان در تمام حوزه‌ها به‌ویژه تولید برق از انرژی‌های تجدیدپذیر یادآور شد: با اخذ مجوز فعالیت‌های طراحی، نظارت و مشاور فنی و تخصصی در حوزه تولید و فروش برق توسط مرکز تحقیقات انرژی‌های نو واحد بوشهر، علاوه بر ارائه خدمات مطلوب در پاسخ به نیازهای استان، افق‌های روشنی در فعالیت‌های آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و مرکز تحقیقات انرژی‌های نو می‌توان متصور شد.

انتهای پیام/

358 / 167 مرکز تحقیقات انرژی‌های نو بوشهر مجوز فعالیت مرکز تحقیقات انرژی‌های نو اسماعیل عبدالهی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز تحقیقات انرژی های نو دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد