Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نظام‌الدین موسوی  درباره اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس، گفت: مسئله فلسطین یک مسئله انتزاعی و نمادین نیست بلکه موضوعی واقعی و دغدغه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه مردم اقصی نقاط دنیا دغدغه درونی خود برای آزادی فلسطین را در راهپیمایی روز قدس به منصه ظهور می‌گذارند، افزود: ممکن است به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله اجتماعی راهپیمایی روز قدس مانند سال‌های گذشته برگزار نشود، اما این موضوع به معنای آن نیست که آرمان فلسطین و مطالبه آزادی قدس از ذهن مردم خارج و به دست فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه قطعاً مسئله فلسطین و روز قدس امسال هم زنده خواهد ماند، تصریح کرد: در صورتی که امکان برگزاری راهپیمایی در روز قدس فراهم نباشد، مردم قطعاً از طریق فضای مجازی به مسئله فلسطین و ضرورت آزادی قدس می‌پردازند.

موسوی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین منحصر به روز قدس نیست، گفت: مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان باید همواره و در مقاطع مختلف ندای آزادی فلسطین را سر دهند تا با این اقدام خود به روند نابودی رژیم صهیونیستی سرعت بخشند.

وی با بیان اینکه آزادی فلسطین دغدغه مسلمانان جهان است، اظهار داشت: طرح مباحثی چون معامله قرن و همچنین جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین باعث می‌شود که امسال هم مانند سال‌های قبل مردم جهان انزجار خود را نسبت به این اقدام نشان دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مسئله فلسطین روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین

به گزارش خبرگزاری آناتولی، اتحادیه عرب روز چهارشنبه برای بررسی حمله مرگبار رژیم صهیونیستی به نوار غزه جلسه اضطراری برگزار خواهد کرد.

مهند الاکلوک، نماینده فلسطینی اتحادیه عرب در بیانیه‌ای گفت: «این نشست در خصوص نسل‌کشی اسرائیل، کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه و وتوی آمریکا علیه درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل برگزار می‌شود».

به گفته آژانس دفاع مدنی غزه، پس از عقب نشینی ارتش اسرائیل از منطقه پس از یک حمله زمینی ۴ ماهه، حداقل ۲۸۳ جسد از یک گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر در شهر جنوبی خان یونس پیدا شد.

هفته گذشته آمریکا پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را در شورای امنیت سازمان ملل وتو کرد.

فلسطین نشست روز چهارشنبه را برای گفتگو درباره حملات اسرائیل در غزه و کرانه باختری اشغالی درخواست کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • (ویدیو) زیباکلام: ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!