Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@04:43:26 GMT

ویسی: ما تابع قانون هستیم اما جان انسان‌ها واجب‌تر است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۷۵۷

عبدالله ویسی در گفتگو با ایلنا درخصوص شروع مجدد مسابقات لیگ برتر از اواخر خردادماه اظهار داشت: من عقیده دارم سلامت و جان انسان‌ها واجب‌تر از هر چیزی است. ادامه لیگ فقط فوتبال بازی کردن نیست. بازی کردن در این شرایط سخت است. 11 توپ‌جمع‌کن، عوامل اجرایی مثل 4 نفری که برانکارد به زمین میاورند، تیم ناظر داوری و فدراسیون و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همه و همه درگیر مسابقه می‌شوند حتی خبرنگارانی که می‌آیند بنابراین برگزاری بازی‌ها خیلی خطرناک است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مخالف برگزاری ادامه مسابقات است یا خیر افزود: ببینید ما گردن‌مان هم از مو باریک‌تر است. تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. بگویند بازی کنید مجبور هستیم بازی کنیم. اما تأکیددارم در این شرایط بازی کردن خیلی سخت است. آقایان می‌گویند درهرصورت باید بازی‌ها برگزار شود شما برای تست کرونا از بازیکنان باید هر هفته مبلغی نزدیک 100 میلیون هزینه کنید که همین کار باشگاه‌ها را سخت می‌کند آیا سازمان لیگ و فدراسیون کمک می‌کنند؟

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه چه زمانی تمرینات شاگردانش برای آماده سازی آغاز می‌شود، گفت: هنوز سازمان لیگ به ما رسماً اعلام نکرده است اما قاعدتاً و با توجه به شنیده‌ها فکر کنم بعد از عید فطر تمرینات رسماً شروع شود. در همین راستا هم می‌گویند گویا از 22 یا 24 خرداد قراره مسابقات شروع شود و من فکر می‌کنم زمان کمی برای آماده‌سازی است. 3 ماه است مسابقات تعطیل است و بچه‌ها آماده نیستند و این به تیم خیلی فشار می‌آورد.

ویسی درباره اینکه کشورهای کره جنوبی و آلمان موفق شدند مسابقات را مجددا آغاز کنند بیان کرد: بله شروع کردند اما آیا زیرساخت‌های ما با کره‌جنوبی و آلمان برابری می‌کند؟ در کره جنوبی 2 ماه است که شرایط را ثابت نگه داشتند و هرروز هم مبتلایان و آمار فوت‌شدگان کمتر و کمتر می‌شود. اما در کشور ما این‌گونه نبوده است. الآن دو روز است، آمار مبتلایان بالا رفته است و بین 1700 تا 2000 نفر است، وضعیت خوزستان قرمز است، کرونا بیداد می‌کند. آن‌وقت می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند. آیا فولاد یا نفت آبادان حاضرند بیرون خانه بازی کنند؟ این‌ها مسائل ساده‌ای نیست که بشود راحت از آن گذشت. شما به من بگویید در این شرایط تیم‌های خوزستانی کجا می‌خواهند تمرین کنند و کجا بازی کنند؟

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه قرار است مسابقات بدون تماشاگر باشد  اضافه کرد: شما فکر می‌کنید مهم نیست. وقتی تماشاگر نیست دیگر نمی‌خواهند میزبانی را از دست بدهند. در ضمن شما فکر نکنید همه‌جا امن است؟ مثلاً فکر می‌کنید اوضاع تهران خوبه است؟ من در این 3 ماه دو بار بیشتر نتوانستم به خوزستان بروم. امیدوارم فقط همه‌چیز حساب‌شده باشد و فقط برای اینکه رفع تکلیف کرده باشند نخواهند مسابقات را برگزار کنند. من تأکیددارم جان انسان‌ها واجب‌تر از فوتبال است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیکان تهران عبدالله ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس

توهین به شان زنان در هیچ جای دنیا کار مورد تاییدی نیست.

طرفداری | پیمان بابایی از زنان پرسپولیسی حمایت کرد.

یکی از لیدرهای سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید