Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:40:48 GMT

برپایی نماز عید فطر در مساجد دارای فضای روباز در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۲۴۴

برپایی نماز عید فطر در مساجد دارای فضای روباز در زنجان

خدابخش مرادی، معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: نماز عید فطر فقط در مساجدی که دارای فضای روباز هستند، برگزار می‌شود و در بقیه مساجد ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: با توجه به مصوبات جدید ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، نماز عید فطر فقط در مساجدی که دارای فضای روباز بوده با رعایت پروتکل‌های اعلامی و بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس مصوبات جدید این ستاد نماز عید فطر در مکان‌های پرتجمع از جمله مصلی‌ها و امامزاده‌ها در سطح استان برگزار نمی‌‌شود.   این مسئول در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس نیز، گفت: بر اساس تصمیمات جدید اگر شهر یا شهرستانی دارای وضعیت سفید بود نماز جمعه برگزار و قطعنامه روز قدس قرائت می‌شود.   معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان بیان داشت: کنکور با پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود و همه تمهیدات اعلام شده از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در برگزاری کنکور مورد توجه قرار می‌‌گیرد.   مرادی از سرگیری فعالیت هتل‌ها و رستوران‌‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبرداد و گفت: فعالیت هتل‌ها و رستوران‌ها بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد