Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@09:19:58 GMT

سه عضو شورای شهر از صحن علنی رفتند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۸۰۹

سه عضو شورای شهر از صحن علنی رفتند

سه عضو شورای شهر تهران نسبت به نحوه اداره صحن علنی انتقاد کرده و صحن شورا را ترک کردند.

قدس آنلاین: به گزارش خبرآنلاین در جریان بررسی دستورجلسه تمدید مصوبه تأمین منابع مالی موردنیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب، برخی از اعضا درخواست کردند این موضوع به کمیسیون تخصصی بازگشت داده شود تا بررسی های بیشتری در این رابطه انجام شود که این پیشنهاد مورد موافقت اعضا قرار نگرفت و کلیات آن نیز در شورا به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن رئیس شورای شهر اعلام کرد پیشنهاداتی به هیئت رئیسه رسیده که آن را در صحن بررسی نمی کنیم و در جلسه هیئت رئیسه مورد بررسی قرار می گیرد که این موضوع مورد اعتراض شدید محمد سالاری قرار گرفت و گفت: شما حق ندارید بدون آنکه دلیل قانع کننده ای برای اعضا بیاورید، پیشنهادات را مطرح نکنید و این نحوه اداره شورا سنتی است.

 علیخانی نیز در تأیید نظرات سالاری گفت: حق ندارید پیشنهادهای ما را وتو کنید. اگر قرار است این پیشنهادهای وتو شود ما اینجا چه می کنیم که هاشمی اعلام کرد اگر می خواهید اینجا ننشینید که پس از بیان این سخنان از سوی رئیس شورا، علیخانی، سالاری و خلیل آبادی صحن علنی شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا ضمن تأکید مجدد بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه، خواستار بازگشایی تمامی گذرگاهها در این باریکه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

به نوشته الجزیره، او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها 3 دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

عمار بن جامع همچنین گفت که اسرائیل تاکنون هیچ دلیل و سندی در خصوص ادعاهای مطرح شده علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ارائه نکرده است.

او افزود: «باید تمامی زمینه‌ها برای فعالیت آنروا در غزه به خصوص در مناطق شمالی فراهم شود، نیروهای امدادی بین‌المللی برای ورود به شمال غزه باید نگران مورد هدف قرار گرفتن از سوی نظامیان اسرائیلی باشند».

نماینده الجزایر همچنین در خصوص هرگونه عملیات زمینی در رفح هشدار داد و گفت که کشورهای جهان به هیچ عنوان نباید اجازه چنین رویدادی را بدهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد