Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تحت فشار سختی قرار دارد، گفت: این رژیم هرگونه حرکتی که بخواهد انجام دهد نفس اش توسط نیروهای مقاومت گرفته می شود.

حجت الاسلام «احمد سالک» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر گرامیداشت روز قدس گفت: حدود 70 سال است این غده سرطانی در خاورمیانه شکل گرفته است و مولود انگلیس و آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اسراییل غاصب که هدف اش تصاحب نیل تا فرات است می خواست حکومت جهانی واحد اسراییل را شکل دهد اما امروز آنها در مشت پر قدرت مقاومت قرار دارند و هرگونه حرکتی که بخواهند انجام دهند نفس شان توسط نیروهای مقاومت گرفته می شود.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط فعلی رژیم صهیونیستی شرایط محاصره است البته باید توجه داشت که جمهوری اسلامی با گسترش فرهنگ اسلامی توانسته است گلوی اسراییل را بفشارد و قطعا این موضوع ادامه خواهد داشت تا اسراییل از روی جغرافیای زمین محو شود.

 

وی گفت: اقداماتی که رژیم صهیونیستی در حال حاضر در سرزمین های اشغالی انجام می دهد، دست و پایی است که برای حفظ حیات اش می زند. امروز مقاومت فلسطین حزب الله و نیروهای انقلابی در سراسر دنیا حتی در داخل اسراییل این رژیم را تحت فشار سختی قرار داده اند و امیدواریم به زودی شاهد محو این رژیم باشیم و نماز جماعت را در بیت المقدس تمامی مسلمانان بخوانند.

 

حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) نیز فرمودند قدس متعلق به همه مسلمانان است و باید همه مسلمانان برای آزادی قدس شریف تلاش کنند. مسلمانان نباید اجازه توسعه طلبی به رژیم صهیونیستی بدهند و با کمک محورهای مقاومت در منطقه این رژیم را نابود کنند.

 

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: امیدواریم مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرهایی که طبق پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری راهپیمایی وجود دارد، با شکوه برگزار شود و مردم مسلمان ایران با حضور منسجم و متعددشان در راهپیمایی این روز مشتی دیگر به دهان رژیم صهیونیستی و آمریکا بزنند./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالک حجت الاسلام سالک روز قدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر

گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز (شنبه) طبق روال هفته‌های گذشته، تجمع اعتراضی در پایتخت انگلیس برای حمایت از غزه شکل گرفته است. 

به گزارش ایستگاه رادیویی ال‌بی‌سی، «کمپین همبستگی با فلسطین» این راهپیمایی را سازماندهی کرده است. «بن جمال» مدیر این گروه حامی فلسطین می‌گوید: «با کشف گور‌های دسته‌جمعی فلسطینیان در غزه اکنون گروه عظیمی از مردم انگلیس خواستار آتش‌بس فوری و پایان دادن به فروش تسلیحات به اسرائیل هستند». وی همچنین اشاره کرد افرادی که به این راهپیمایی آمده‌اند، در «سمت درست تاریخ» ایستاده‌اند.

گفته شده که جرمی کوربین، رهبر سابق حزب کارگر انگلیس نیز در این تظاهرات حضور دارد. همچنین گفته می‌شود حضور نیرو‌های پلیس در شهر لندن پررنگ است. 

 روز گذشته مقامات غزه به جستجو در گور‌های دسته‌جمعی در بیمارستان‌های جنوب این نوار محاصره شده پایان داده و اعلام کردند که در مجموع ۳۹۲ جسد کشف شده است. شواهدی وجود دارد که شهدا شکنجه یا اعدام شده‌اند. همچنین احتمال زنده به گور شدن برخی از اجساد نیز مطرح شده است. 

این مسئله واکنش مقامات بین‌المللی را در پی داشته است. همزمان با کشف این گور‌های دسته‌جمعی، موجی از اعتراضات نیز در دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شد. 

دانشجویان در این تظاهرات که در حال گسترش به اروپا و استرالیا است، خواستار قطع هرگونه رابطه با شرکت‌هایی هستند که به نحوی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر