Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@11:12:12 GMT

وزش باد و بارش‌های رگباری در بیشتر مناطق

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۱۰۳

کارشناس هواشناسی از وزش باد و بارش رگباری و پراکنده باران در کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خانم سلامی افزود: امروز وزش باد در استان‌های جنوبی دامنه البرز مثل تهران، قزوین، البرز، سمنان و نواحی جنوبی این استان مانند قم، مرکزی، شمال اصفهان، شمال استان یزد را پیش رو داریم.

وی گفت: پیش بینی می‌کنیم در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز وزش باد اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس هواشناسی افزود: از امروز بعدازظهر با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر باید منتظر رگبار و رعد و برق باشیم به طوری که استان‌هایی مانند مازندران، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به تدریج منتظر باران باشند.

سلامی گفت: روز‌های دوشنبه و سه شنبه نیز این جریانات تقویت می‌شود به طوری که تقویت این جریانات مناطق و استان‌های بیشتری را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

وی افزود: برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه در استان‌های دامنه جنوبی البرز مانند تهران، قزوین، البرز، زنجان و سمنان باید منتظر بارش باشیم ضمن اینکه همچنان بارش را در سواحل دریای خزر یعنی گیلان، مازندران و گلستان پیش رو داریم.

کارشناس هواشناسی گفت: در شمال غرب کشور یعنی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و کردستان بارش‌ها در روز دوشنبه و سه شنبه ادامه خواهد داشت.

سلامی افزود: برای نواحی و دامنه‌های زاگرس مرکزی مانند بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی، شمال استان همدان، نواحی شرقی و لرستان بارش‌های رگباری اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: همچنین در روز سه شنبه در نواحی شمالی استان فارس و نواحی جنوبی استان کرمان و یزد باید منتظر بارش باشیم.

کارشناس هواشناسی افزود: وزش باد در نواحی شرقی از جمله شمال سیستان و بلوچستان، زابل، کرمان و جنوب خراسان جنوبی اتفاق خواهد افتاد به طوری که وزش باد در این نواحی می‌تواند منجر به خسارت شود.

سلامی گفت: امروز آسمان تهران صاف است و پیش بینی می‌شود دمای هوای تهران در گرم‌ترین ساعات به ۳۱ درجه بالای صفر برسد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی باد کارشناس هواشناسی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران

بارش رگباری و شدید باران موجب جاری شدن روان آب در شهر بیرجند و آبگرفتگی معابر شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی