Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@17:26:37 GMT

راهنماي اجاره ويلا در کردان و اطراف تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۵۴۲

راهنماي اجاره ويلا در کردان و اطراف تهران

خبرگزاری آریا- افراد بسیاری در روزهای پسا کرونا به فکر اجاره یک ویلا برای گذراندن ساعات آخر هفته به همراه خانواده خود خواهند بود، برای انجام یک رزرو باید مراحلی را طی کرد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

کرونا این روزها باعث شده خانواده ها از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و زمان سفر خود را به یک تاریخ مناسب موکول نمایند تا ضمن همکاری در مهار این ویروس، برای حفظ سلامت خود و اطرافیانشان نیز تصمیمات مناسبی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای دوران پسا کرونا انجام یک برنامه ریزی مناسب میتواند یک سفر لذت بخش را به همراه داشته باشد، یکی از مهمترین بخش های یک سفر فراهم نمودن محل اقامت است که میتواند یک ویلا، سوئیت، منزل و آپارتمان مبله یا یک اقامتگاه بوم گردی باشد.

شهر تهران و اطراف آن همچون کردان، لواسان، جاجرود، طالقان و نقاط دیگر طرفداران بسیاری برای سفرهای داخلی دارد، تهران به دلیل موقعیت خاص خود و بهرمندی از امتیازات پایتخت بودن باعث شده بسیاری از مسافرین به قصد سفرهای درمانی، کاری، سیاحتی و زیارتی به این شهر سفر نمایند، برای اقامت در این شهر میتوان به سراغ هتل ها و مسافرخانه ها رفت و آنها را رزرو نمود، اما شیوه دیگری نیز وجود داره و آن اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران است، این آپارتمان ها و سوئیت ها بصورت کاملا مبله بوده و با داشتن تمامی امکانات همانند تلویزیون، ظروف کامل آشپزخانه، گاز، یخچال و ده ها امکان دیگر باعث میشود حس زندگی در خانه خود فرد را القا نماید. برخی از این آپارتمان ها دارای امکانات بیشتری نیز هستند، همانند سونا، جکوزی، استخر و میز بیلیاردو تنوع بالای این آپارتمان ها و منازل در سراسر نقاط شهر تهران باعث شده بتوان انتخاب هایی مطابق سلیقه افراد فراهم نمود.

از کجا رزرو کنیم؟

برای رزرو این منازل مبله می توانید به سایت میهمان شو مراجعه نمایید، کافی است پس از ورود به این سایت با انتخاب شهر مورد نظر به قسمت اجاره آپارتمان مبله در تهران مراجعه کنید، در این بخش لیست کاملی در حدود بیش از 400 محل اقامت را میتوانید ببینید، در کنار هر کدام نرخ قیمت هر شب را میتوانید ملاحظه نمایید و با دیگر اماکن مقایسه کنید، پس از ان با کلیک بر روی هر ملک میتوانید جزییات کامل شامل جدول قیمت گذاری و رزرو، امکانات دقیق ملک، نظرات دیگر میهمانان که پیش از این در آن محل اقامت داشته اند و لیست کاملی از تصاویر آپارتمان مبله را از زوایای مختلف مشاهده کنید، در صورتی که آپارتمان مد نظر شما بود با کلیک بر روی درخواست رزرو و مشخص کردن تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات میتوانید درخواست خود را به میزبان ارسال نموده و پس از تایید توسط وی نسبت به پرداخت مبلغ بصورت آنلاین اقدام کنید و رزرو خود را قطعی نمایید.

برای رزرو و اجاره ویلا در اطراف تهران نیز میهمان شو پیشنهادات بسیاری را دارد، اگر به تهران آمده باشید قطعا نام کردان، دماوند، لواسان و سایر نقاط را خواهید شنید، این مناطق با داشتن آب و هوایی بسیار مناسب، ویلاهای بسیاری را در خود جای داده است که میتوان برای ایام هفته یا تعطیلات مکان مناسبتی برای سپری کردن لحظات باشد. برای اجاره ویلا در کردان با فاصله ای در حدود چهل دقیقه ای غرب تهران بیش از یکصد انتخاب وجود دارد، ویلاهای استخردار با قیمت مناسب یا لوکس ویژه سخت پسندان که با استفاده از فیلترهای سایت میتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید. همچنین اگر بخواهید در سایر مناطق اطراف تهران نیز ویلا اجاره کنید میتوانیددماوند را به عنوان یکی از مقاصد زیبا و خوش آب و هوا انتخاب کنید، این منطقه در فاصله حدود یک ساعت و پانزده دقیقه ای شرق تهران قرار گرفته و برای اجاره ویلا در دماوند میتوانید بیش از ده ها انتخاب با شرایط و قیمت های متفاوت در سایت میهمان شو داشته و اقدام به رزرو آنلاین نمایید

ویژگی های رزرو و اجاره روزانه از میهمان شو چیست ؟

در سایت میهمان شو تمامی مراحل رزرو روزانه یک اقامتگاه و منزل مبله بصورت کاملا آنلاین انجام میشود و سایت کلیه پرداخت ها را گارانتی کرده و تحویل کلید محل اقامت را ضمانت میکند، کلیه وجوه پرداختی تا لحظه ورود میهمان به محل اقامت و دریافت کلید نزد سایت محفوظ بوده و در صورت داشتن هرگونه مشکل طبق قوانین مندرج در سایت رزرو را کنسل و وجه را به حساب میهمان بر می گرداند، به این شکل مسافرین میتوانند اطمینان پیدا کنند که ریسک رزرو آنها صفر خواهد بود، همچنین وجود مرکز تماس با داشتن پشتیبانان آموزش دیده در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 24 آماده شنیدن مشکلات و دغدغه های میهمانان خواهد بود. میهمان شو یک اپلیکیشن نیز دارد، اپ این سایت از طریق سایت کافه بازار و گوگل پلی قابل دانلود و استفاده است و باعث میشود دسترسی میهمانان به پلتفرم رزرو بسیار تسهیل گردد.

از جمله ویژگی های اضافه سایت میهمان شو نیز میتوان به وجود بخش تورهای طبیعت گردی آن اشاره نمود، این سایت به کلیه مسافرین در برخی شهرها این امکان را میدهد تا در طول سفر خود در صورت نیاز بتوانند با رزرو یکی از ده ها تور منتشر شده، از سفر خود بیش از قبل لذت ببرند و با همراهی یک راهنمای گردشگری به چشم اندازهای منحصر به فردی دسترسی پیدا کنند. امید است که با انجام یک رزرو آگاهانه و برنامه ریزی شده بتوانید برای خانواده و خود لحظات فراموش نشدنی بسازید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجاره ویلا کردان تهران سایت میهمان شو آپارتمان مبله محل اقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس

یکی از پُرافتخارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا، میهمان ویژه دیدار تیم محبوب خود مقابل والنسیا بود.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و مرد اول تیم ژاوی در کسب این برد خانگی بود. پدرو وینگر سابق بارسلونا که اکنون در 36 سالگی برای لاتزیو بازی می کند، میهمان ویژه این دیدار بود. پدرو که محصول لاماسیا است، بین سال های 2008 تا 2015 در تیم بزرگسالان بارسلونا به میدان رفت و با این تیم به همه افتخارات ممکن رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!