Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویى دانشگاه رامین خوزستان در نامه‌ای خطاب به رئیس این دانشگاه، خواستار تأمین امنیت خوابگاه و محیط دانشگاه شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، بسیج دانشجویى دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در نامه اى خطاب به سیادت، رئیس این دانشگاه نوشت: لازم است به موضوع تأمین امنیت خوابگاه ها و محیط دانشگاه رامین توجه بیشتری شود و برای این منظور از همکاری با پروژه احداث جاده ساحلی ملاثانی به اهواز تجدیدنظر کنید و اقدامات لازم را برای جلوگیری از احداث آن انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشى از این نامه آمده است:
به استحضار می‌رساند، با توجه به اتفاقاتی که اخیراً منجر به سرقت از خوابگاه‌های دانشجویی شهیدرجائی و شهیدباهنر شده است، بر خود لازم می‌دانیم تا نکاتی را مطرح کنیم:

۱- آیا مجموعه معاونت امور دانشجویی، با توجه به شرایط پیش آمده و تصمیم دانشگاه جهت تخلیه فوری خوابگاه‌ها توسط دانشجویان بدلیل پیشگیری از ویروس کرونا، در مراقبت و حفاظت از وسایل به جامانده از دانشجویان تمهیدات لازم را اندیشیده است؟ تا امروز شاهد چنین تعرض و دستبردی به خوابگاه دانشجویان نباشیم؟

۲-این دست اتفاقات به ما می‌آموزد، باید با رسیدگی صحیح و مشخص شدن علل رخ دادن آن ها، از اتفاقات ناگوار مشابه و شاید بدتر در آینده جلوگیری گردد. در این مورد ضروریست، بحث امنیت خوابگاه‌ها، که متاسفانه با احداث جاده ساحلی در پشت خوابگاه دانشجویی دختران (شهیدرجائی وشهیدباهنر) می‌تواند باعث بوجود آمدن مشکلاتی از جمله عدم امنیت خوابگاه و محیط دانشگاه شود را گوشزد کنیم؛ که این مسائل، طبیعتا می‌تواند مقدمه ایجاد مشکلات امنیتی دیگر در ماه‌های بعد و یا سال‌های بعد برای دانشگاه باشد؛ بنابراین باید به طور جد در زمینه جلوگیری از احداث جاده ساحلی اقدامات لازم انجام گردد و در همکاری با پروژه تجدید نظر صورت پذیرد.
اما پیشنهاد می‌شود برای کوتاه مدت استفاده از امکاناتی مثل پوشش بیشتر و بهتر دوربین‌های مداربسته، نرده، حصار، برای کنترل و امنیت بهتر دانشگاه فراهم گردد.

۳-یکی از وظایف حراست دانشگاه، حفاظت از اماکن، تأسیسات و تجهیزات دانشگاه در برابر تهدیدات احتما‌لی است؛ اکنون این سوال پیش می‌آید، چگونه زمینه سرقت فراهم شده است؟ آیا مجموعه حفاظت فیزیکی و حراست دانشگاه به خوبی به وظیفه‌ی خود عمل کرده است؟

در پایان با توجه به نکات ذکر شده، خواستار ورود قاطع جناب عالی و پیگیری نتیجه بخش در این امر مهم هستیم. به امید آنکه دیگر شاهد اینگونه پیش آمد‌های نگران کننده که باعث بی حرمتی به ساحت دانشگاه، اساتید و دانشجویان است، نباشیم.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خوزستان دانشگاه رامین خوزستان مطالبه گری دانشجویی جاده ساحلی ملاثانی به اهواز احداث جاده ساحلی امنیت خوابگاه خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید پرشی گفت: دستگاه جت پرشر از جمله دستگاه‌های مهم مورد استفاده برای از بین بردن رسوبات درون تیوب‌ها و لوله‌های کندانسور‌ها و مبدل‌های حرارتی با استفاده از فشار بالای آب است که در موارد ضروری از آن استفاه می‌شود.


وی افزود: کندانسور‌ها از تجهیزات مهم و حساس نیروگاه رامین اهواز هستند که وظیفه تبدیل بخار خروجی از توربین به آب برای استفاده مجدد در فرآیند تولید را به عهده دارند که این تجهیز به مرور زمان دچار رسوب گذاری و مسدودی لوله‌ها و نهایتا باعث کاهش خلاء و کاهش تولید برق می‌شوند.


پرشی ادامه داد: با توجه به اهمیت این تجهیز، با همت و تلاش متخصصان نیروگاه اقدام به بازسازی و رفع چالش‌های فنی یک دستگاه جت پرشر دیزل مستعمل  تیپ  ۲۲۵ z و همچنین بهینه سازی تغییر سیستم خنک کنندگی پلانجر‌ها از آب به روغن و استفاده از subass group guide sleeve  مدرنیزه در هد پمپ کردیم که هم اکنون نیز آماده بهره برداری و استفاده جهت رسوب زدایی کندانسور‌ها است.


سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز می‌گوید: هزینه خرید دستگاه مشابه را حدود  ۱۵ میلیارد تومان و هزینه بازسازی این دستگاه مستعمل براساس مبلغ پیشنهادی پیمانکار حدود ۳ میلیارد تومان بوده که متخصصان نیروگاه رامین با صرف هزینه ۳۲۰ میلیون تومانی توانستند این دستگاه را بازسازی کنند و سبب صرفه جویی بیش از ۲/۵ میلیارد تومان شده است.

دیگر خبرها

  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل