Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:11:52 GMT

تخطی از سرعت مطمئنه راننده سمند در ایلام را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۹۰۷

تخطی از سرعت مطمئنه راننده سمند در ایلام را به کام مرگ کشاند

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور شباب - پل سیمره، کارشناسان پلیس راه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گزارش کارشناسان اعزامی پلیس راه استان حاکی از آن است که بر اثر واژگونی یکدستگاه سواری سمند، راننده خودرو فوت و سرنشین آن نیز مصدوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه انتظامی استان با بیان اینکه مصدوم حادثه بلافاصله برای ادامه درمان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری سمند اعلام کردند.

کد خبر 4927536

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف ایلام پلیس راه ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شب قدر شیوع کرونا ایلام زلزله کمک به نیازمندان مواسات ماه مبارك رمضان بیرجند پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد، سر آتش یار علیرضا رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام حادثه واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۵ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در نبش فکوری ۶۵ اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل  بلافاصله نسبت به رهاسازی دو محبوس این حادثه اقدام کردند و آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی عنوان کرد:  علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • ساواک چطور «شیخ احمد کافی» را حذف کرد؟
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها