Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@09:08:50 GMT

طرح ملی همای رحمت در شمیرانات اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۹۹۵

طرح ملی همای رحمت در شمیرانات اجرا شد

رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات اعلام کرد: اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان در این شهرستان اجرایی و طی آن ۷۲۰ سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن فراهانی روز یکشنبه اظهار داشت: با اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان در مرحله اول ۵۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان و محرومین توسط خیرین و داوطلبان هلال احمر شمیرانات توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته به تأسی ازسیره و رفتار مولای متقیان حضرت علی (ع) این طرح ملی در کلیه شعب در حال برگزاری است، افزود: درمرحله دوم نیز به همت و مشارکت اعضاء ، داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمرشهرستان شمیرانات در این ماه پرفیض و برکت ۱۷۰ سبد غذایی دیگر نیز تهیه و در بین افراد نیازمند و بیماران بی بضاعت توزیع شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حمایت از کرامت انسانها به عنوان شعار محوری طرح ملی همای رحمت در نظرگرفته شده است، افزود: بیش از ۳۶۰۰ نفر از محرومین و نیازمندان از این طرح بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: سبدهای غذایی توزیع شده شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، خرما، ۲۵۰ بسته گوشت، پنیر، کنسروجات، قند، شکر، ماکارونی، چای و... است.

رئیس هلال احمر شمیرانات همچنین از شهروندان سخاوتمند و نیکوکار و داوطلبان و خیرین شهرستان که امسال در جریان سیل اخیر کشور یاریگر هموطنان سیل زده بودند و جمعیت هلال احمر شهرستان را در تحقق اهداف والای انسانی و اخلاقی این نهاد مردمی یاری کردند و باز درطرح ملی همای رحمت میزبان شایسته نیازمندان بودند ، سپاس و قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شمیرانات طرح ملی همای رحمت طرح ملی همای رحمت هلال احمر توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی افزود:این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال‌احمر
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال احمر
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو