Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@03:18:20 GMT

۲ پیشنهاد باشگاه پیکان برای لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۹۰۰۴

۲ پیشنهاد باشگاه پیکان برای لیگ برتر

ایران اکونومیست- مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید: این باشگاه تابع تصمیمات سازمان لیگ است اما اگر خلاف نظرات کارشناسی موضوعی رخ بدهد این باشگاه مدعی خواهد بود.

 

حمیدرضا گرشاسبی  درباره بحث آغاز مجدد لیگ برتر اظهار کرد: اگر تمهیداتی قرار است اتخاذ شود باید به شکلی باشد که در آینده دچار مشکل نشویم. من می‌گویم اگر لیگ را ادامه دادند و یک بازی یا دو بازی انجام شد و بعد متوجه شدند که یک بازیکن دچار کرونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان می‌خواهند چه کار کنند؟ آیا دوباره لیگ را تعطیل می‌کنند یا تیم آن بازیکن به قرنطینه می‌رود؟ اگر لیگ تعطیل بشود ادامه آن چه خواهد شد؟ من می‌گویم پیش‌بینی این مسائل باید انجام بشود تا کسی آسیب نبیند. اگر بخواهیم این‌گونه لیگ را پیش ببریم کار قشنگی نیست چون باعث می‌شویم سلامتی بازیکنان به خطر بیفتد.

او افزود: بازیکنان الان از نظر بدنی در شرایط خوبی نیستند و با فرصت سه هفته‌ای هم نمی‌توانند آمادگی خود را به دست بیاورند. لذا اگر لیگ آغاز شود علاوه بر مسائل کرونا احتمال مصدومیت بازیکنان هم زیاد است. با این حال ما می‌گوییم تصمیم درستی بگیرند و اگر قرار است لیگ را آغاز کنند تا آخر پیش بروند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در بخش دیگری از صحبت‌هایش ادامه داد: اگر قرار است برای لیگ تصمیم گیری شود باید این تصمیم کارشناسی باشد ما به عنوان باشگاه پیکان نظرات خود را ارائه کرده‌ایم. کارشناسان هم نظرات خود را داده‌اند و باشگاه‌های دیگر هم اعلام نظر کرده‌اند. حالا مسوولیت با سازمان لیگ است. ما به تصمیم سازمان لیگ تمکین می‌کنیم اما اگر خلاف نظرات کارشناسی اتفاقی رخ بدهد آن زمان مدعی خواهیم بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پیشنهاد باشگاه پیکان برای به سرانجام رساندن لیگ برتر چیست؟ گفت: یکی از پیشنهادات ما این است که همین جا لیگ را به پایان برسانند و چهار تیم نخست را به لیگ قهرمانان آسیا بفرستند و قهرمان را هم مشخص کنند. سال بعد هم لیگ را با ۱۸ تیم برگزار کنند و اگر برای برگزاری بازی‌ها مشکلی وجود داشت همان فصل اعلام کنند که در پایان چهار تیم به لیگ یک سقوط کنند.

یکی دیگر از پیشنهادات ما این بود که لیگ را از همین جا به پایان ببرند و سال آینده با احتساب امتیازاتی که الان تیم‌ها به دست آوردند فصل جدید را آغاز کنند یعنی اگر پرسپولیس ۱۰ امتیاز با تیم دوم اختلاف دارد فصل جدید را هم با ۱۰ امتیاز اختلاف آغاز کنند.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال در قاره اروپا و در بسیاری از کشورهای دیگر در آستانه به پایان رسیدن است و تیم‌های مختلف در حال رایزنی و گفت و گو با بازیکنان و مربیان مدنظر خود برای فصل آتی هستند و رسانه‌های مختلف جهان در تلاشند از جزئیات این نقل و انتقالات مطلع شوند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان که در رسانه‌های مختلف منتشر شده به شرح زیر است:

رسانه «CaughtOffside»: منچستریونایتد علاقه خود را برای جذب رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا افزایش داده است و شیاطین سرخ آماده هستند تا مذاکرات بر سر قرارداد ۸۵ میلیون پوندی برای این بازیکن اروگوئه ای را آغاز کنند.

رسانه « SPORT» اسپانیا: علاقه بارسلونا برای جذب «برناردو سیلوا» از منچسترسیتی کاهش یافته است زیرا قرارداد این بازیکن شامل بند آزادسازی ۵۰ میلیون پوندی است.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا: لیورپول نسبت به جذب «نیکولو بارلا» هافبک اینتر ابراز علاقه کرده است و در سوی دیگر هم اینتر که به تازگی با قهرمانی در فوتبال ایتالیا تاجگذاری کرده است تمایل دارد «فرانک کسیه» ستاره سابق بارسلونا و بازیکن کنونی الاهلی عربستان را جذب کند.

«فابریزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی: رئال مادرید همچنان به دنبال «ترنت الکساندر-آرنولد»، مدافع راست لیورپول است، اما هنوزاین موضوع را به طور جدی دنبال نکرده است.

رسانه «اتلتیک»: انتظار می‌رود که «جورجینیو» که قراردادش با آرسنال در پایان فصل به پایان می‌رسد با این باشگاه انگلیسی تمدید کند.

کد خبر 6094143

دیگر خبرها

  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان