Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه قضایی هند ضمن رقت بار توصیف کردن شرایط کارگران مهاجر از تمام دولت‌های ایالت خواست به وضعیت اسفبار آنها رسیدگی کنند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از هندوستان تایمز، دادگاه عالی کشور هند به ایالت های این کشور دستور داد به وضعیت کارگران مهاجر رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه دستگاه قضایی هند آمده است: از زمان شروع قرنطینه در هند تمام مسیرهای مواصلاتی بسته شده و ده ها هزار کارگر که از شهرها و روستاهای کوچک برای کار به شهرهای بزرگ آمده بودند بدون غذا و پول سرگردان شده‌اند.

هیچ کس نمی تواند با دیدن آنها اشک نریزد و این وظیفه تمام مسئولین کشور است که برای حل مشکل آنها و بازگشتشان به منازلشان تلاش کنند.

دادگاه تاکید کرد: نادیده گرفتن وظیفه انسانی در قبال ده ها هزار کارگری که مجبور صدها کیلومتر راه تا منازلشان را پیاده طی کنند به معنای انجام ندادن حداقل وظایف تمام مسئولین است.

دستگاه قضایی هند تصریح کرد: کار این کارگران باعث می شود زندگی مردم هند راحت تر انجام شود و حال زمان آن رسیده که مردم هم از آنها حمایت کنند.

دادگاه هند از مراکز نظامی و دولت خواست برای تمام کارگران مهاجر آب شرب و بسته های غذایی تهیه کنند تا آنها در طول سفرشان با مشکلات بیشتری مواجه نشوند.

همچنین از ارتش هند خواسته شده از امکانات خود برای انتقال مهاجرین به خانه و منازلشان در نقاط مختلف استفاده کنند.

گفتنی است پس از شیوع کرونا به دلیل بسته شدن مسیرهای خارج شهر ده ها هزار کارگر هندی در شهرهای مختلف سرگردان شدند و پس از مشاهده بی توجهی دولت پیاده روی به سوی شهرهای خود را آغاز کردند.

طی ده روز اخیر وقوع حوادث دردناک در مسیر برگشت این کارگران که منجر به جانباختن حداقل 40 نفر از آنها شده احساسات عمومی را جریحه دار کرده است.

احزاب اپوزیسیون دولت هند را به بی توجهی و اهمال در خصوص این کارگران متهم کرده و تاکید کردند: اگر دولت نمی تواند وسیله برگشت آنها را فراهم کند ما حاضریم این کار را با هزینه شخصی خود انجام دهیم.

الجزیره: گسترش کرونا در هند به اسلام هراسی دامن زدتصادف یک کامیون در هند 24 کارگر مهاجر دیگر را به کام مرگ کشاندکمک یک میلیارد دلاری بانک جهانی به هند برای مبارزه با کروناکرونا 50 درصد از روستانشینان هند را به سوءتغذیه دچار کرد

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار هند ویروس کرونا اخبار هند کارگران مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران