Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:53:57 GMT

سرنوشت مجسمه زلاتان؛ من تا ابد ماندگارم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۹۵۰۷

سرنوشت مجسمه زلاتان؛ من تا ابد ماندگارم

مجسمه زلاتان ابراهیموویچ در شهر مالموی سوئد که چندین بار با حمله و خرابکاری مواجه شده از این محل به نقطه‌ای دیگر منتقل خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مجسمه نصب شده زلاتان ابراهیموویچ در شهر مالموی سوئد چندین بار هدف حمله و خرابکاری قرار گرفت، قرار است مجسمه او به نقطه‌ای دیگر منتقل شود.

 

مجسمه برنزی زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره فوتبال سوئد، که او را در حال شادی بعد از گلزنی نشان می‌دهد مدتی پیش در مقابل استادیوم سوئدبانک، ورزشگاه خانگی اولین باشگاه او مالمو نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مجسمه او بعد از آن چندین بار هدف حمله و خرابکاری قرار گرفته. این حمله‌ها بعد از آن آغاز شد که زلاتان اعلام کرد تصمیم گرفته بخشی از سهام مالکیتی باشگاه رقیب مالمو، همربی را خریداری کند.

 

 

آندرس مالستروم، سخنگوی رسانه‌ای شورای شهر مالمو به آسوشیتدپرس گفت که یک کارگروه شورای شهر روز دوشنبه درباره محل جدید نصب این مجسمه تصمیم‌گیری خواهد کرد.او در این باره گفت:" مجسمه باید در شهر مالمو بماند ولی در موقعیت دیگری در استادیوم سوئدبانک نصب شود".

 

بعد از حمله‌ای که در ماه فوریه به مجسمه زلاتان شد، جوزپه سالا شهردار میلان پیشنهاد کرده بود  مجسمه به این شهر ایتالیایی منتقل شود، جایی که زلاتان در حال حاضر در آن حضور دارد و برای آث میلان بازی می‌کند. ولی مسئولین شهری مالمو این پیشنهاد را رد کردند.

 

 

مجسمه زلاتان تا کنون سرنگون شده، به آتش کشیده شده، روی آن با رنگ شعارهایی نوشته شده، بینی‌اش بریده شده و در توالت فرنگی به دستهایش آویزان شده است. از زمان آخرین حمله در ماه فوریه، مجسمه برنزی زلاتان در محلی نامعلوم نگهداری می‌شود.

 

زلاتان که از حمله به مجسمه‌اش عصبانی است در این باره گفته بود:" مایه شرمساری است. آنها دنبال جلب توجه هستند و می‌خواهند رسانه‌ها درباره‌شان بنویسند. این حرکات در سطح کودکستان است و سطح ما بالاتر از این حرفها است. این کارها معنی‌اش این نیست که قصه من از بین می‌رود. قصه من تا ابد خواهد ماند".

 

 

آث میلان سوئد زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان سوئد زلاتان ابراهیموویچ زلاتان ابراهیموویچ مجسمه زلاتان شهر مالمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، البته این یک پیشامد ضعیف برای سرنوشت لیگ برتر ایران خواهد بود اما روی کاغذ در صورت ناکامی کامل مدعیان، تراکتور با کسب پنج پیروزی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

این اولین باری نیست که تراکتور به این سرنوشت دچار می‌شود. قرمزهای تبریزی در سال‌های اخیر عموما فصل را بین تیمهای مدعی سپری کرده‌اند اما در یک سوم پایانی فصل کم آوردند و از این جمع کنار رفتند.

تراکتور در سال جدید ۱۰ امتیاز را از دست داده که اگر می‌توانست آن را کسب کند، حالا ۴۲ امتیازی و در یک قدمی صدر جدول قرار داشت.

با این حال تی تی‌ها که هدایت خود را به حمید مطهری سپرده‌اند، امید زیادی دارند تا در بازی با فولاد به پیروزی برسند و چشم انتظار توقف استقلال و سپاهان بنشینند تا اولا به رتبه سوم صعود کنند و دوما شانس قهرمانی را زنده نگه دارند.

البته به نظر مالک تراکتور زور خود را برای فصل آینده در بازو جمع کرده تا در ششمین فصل هدایت باشگاه، آرزوی دیرینه هواداران تیم را تحقق بخشد.

دیگر خبرها

  • مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم
  • عکس/ مجسمه جرج واشنگتن دانشگاه هاروارد بعد از اعتراضات!
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • مجسمه‌ها هم سلفی می‌گیرند؛ متفاوت و فناورانه! (+تصاویر)
  • بازگشت مجسمه سر فرعون به مصر
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • سرنوشت غزه پس از آتش بس چه خواهد بود؟
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود