Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوون هارگریوز تصمیم سانه برای ترک منچسترسیتی را چندان نمی پسندد. 

طرفداری- این روزها، خبر توافق شخصی لروی سانه با بایرن مونیخ، خبر مهم نقل و انتقالات فوتبال آلمان است. اوون هارگریوز، هافبک اسبق آکادمی بایرن مونیخ که سابقه حضور در دو تیم شهر منچستر را دارد، در مصاحبه با اکسپرس در خصوص مسئله جدایی سانه از منچسترسیتی صحبت کرد:

بایرن مونیخ برای هر بازیکن آلمانی، هدف بزرگی است و درک می کنم که سانه بخواهد با بازگشت به آلمان، برای بزرگ ترین تیم این کشور بازی کند اما راستش را بخواهید، اکنون بخواهیم از دید عاقلانه فوتبالی نگاه کنیم، برای فوتبال بازی کردن تیمی نمی‌توانیم بهتر از منچسترسیتی بیابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترک کردن منچسترسیتی پپ گواردیولا، تصمیم سختی است. شاید لروی سانه با انتخاب بایرن مونیخ می خواهد به خانه نزدیک تر باشد و یا این که شاید این تصمیم به سبک زندگی او مربوط است. یادم می آید خود لروی سانه در مصاحبه ای گفته بود که پپ گواردیولا به جزییات اهمیت زیادی می دهد و بازی او را بهتر کرده است. به رحیم استرلینگ نگاه کنید که چه پیشرفتی داشت. همه بازیکنان در منچسترسیتی بااستعداد هستند اما پپ از استعداد آن ها استفاده حداکثری می کند. اگر چنین مربی ای داشته باشید، سخت است به عقب برگردید. توانایی های سانه خاص و استثنایی است. او می تواند در تمامی پست های خط حمله بازی کند و از آموزه های پپ گواردیولا در سنین جوانی به خوبی بهره برده است. اگر باشگاه فوتبال داشتم، سانه یکی از اولین بازیکنانی بود که او را می خریدم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود

به گزارش ورزش سه، ماتیس دی لیخت دلتنگ آژاکس است. مدافع میانی هلندی بایرن مونیخ می‌خواهد دوباره برای تیمی بازی کند که در آن فوتبالش را شروع کرد. 

او در این رابطه می‌گوید: «من اغلب به بازگشت فکر می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

دلیخت در 5 مارس 2019 در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی 1-4 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پنج هفته بعد، در 16 آوریل، او گل پیروزی بخش مقابل یوونتوس تورین (1-2) را به ثمر رساند که به معنای اولین راهیابی آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1997 بود.

در همان تابستان او با یوونتوس قرارداد امضا کرد و سه سال بعد، در سال 2022، راهی بایرن مونیخ شد، جایی که تا سال 2027 قرارداد دارد. 

پنج سال پس از ترک آمستردام، او به صراحت اعلام کرد که دلش برای این تیم تنگ شده است: «از انتخاب‌هایم بسیار خوشحالم. در ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کردم. فکر می‌کنم برای یک بازیکن 24 ساله همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در مجموع حدود ده سال برای آژاکس بازی کردم. البته دلم برای همه افرادی که در آنجا ملاقات کردم و بازیکنانی که با آنها بازی کردم، تنگ شده است. این مقطع خوبی در تاریخ باشگاه نیست و دیدن این وضعیت آژاکس دشوار است و حالم بد می‌شود.»

دیگر خبرها

  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏