Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح توسعه تصفیه خانه موجود این شهرک صنعتی از سال گذشته در دستور کار مسئولان استان است.

به گزارش برنا،فرزاد قلندری اظهار کرد: بخشی از منابع مالی لازم جهت خرید تجهیزات آن نیز اختصاص یافته و در مرحله انجام تشریفات قانونی خرید بوده و شرکت شهرک های صنعتی با برنامه زمانبندی مشخص پروژه را به پیش می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری جلسه هماهنگی با حضور مسئولان زیست محیطی و صنعتی مرتبط خبر داد و افزود: در کوتاه مدت و تا زمان تکمیل و بهره برداری از مدول دوم این تصفیه خانه، صنایع بزرگ و آلاینده مستقر در این شهرک ملزم به بازسازی تصفیه خانه های داخلی خود هستند تا حجم خروجی پساب شهرک کنترل شود و مسئولان محیط زیست هم مکلف به کنترل دقیق ضوابط و پایش مستمر وضعیت هستند.

معاون استاندار اردبیل با تاکید بر حمایت کامل از صنعتگران و کارآفرینان اظهار کرد: رونق تولید و کمک حداکثری برای جهش تولید از اهداف اصلی استان است اما قطعا رعایت الزامات زیست محیطی و بهداشت محیط از مبانی بحث تولید و توسعه پایدار است.

قلندری ادامه داد: تمام تولیدکنندگان باید مقررات مربوطه را رعایت کنند تا بدون اینکه وقفه ای در تولید محصولات و ارائه خدمات مستقر در این شهرک به وجود آید، شاهد رعایت ضوابط قانونی و حفظ سلامت شهروندان و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قلندری تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است