Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:12:56 GMT

نمی‌توانم تصور کنم بازیکنی نخواهد بازی کند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۱۳۲

نمی‌توانم تصور کنم بازیکنی نخواهد بازی کند

رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، اعلام کرد بسیار تعجب خواهد کرد که در صورت شروع مجدد رقابت های لیگ برتر، بازیکنی نخواهد برای تیمش به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از توقف رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا، اکنون مسئولان این رقابت ها در تلاش هستند تا بازی ها را از یک ماه دیگر از سر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گروهی از بازیکنان، نگرانی شان را از برگزاری رقابت ها در چنین شرایطی اعلام کرده اند. اما فاولر که اکنون سرمربی تیم استرالیایی بریزبن رور است، اعلام کرد اگر هنوز بازی می کرد، با شروع رقابت ها حتما برای تیمش به میدان می رفت.

او در ستونش در میرر نوشت:" من مدتی است که به این سوال فکر می کنم. بهعنوان بازیکن، آیا می خواستم که لیگ برتر از ماه ژوئن آغاز شود؟

 

 

به عنوان مربی، پاسخ من روشن است. وقتی بگویند که برای شروع کار با بریسن رور شرایط امن است، من برای هدایت تیم تردید نمی کنم. اما به عنوان بازیکن، با توجه به برخوردها، عرق کردن و نزدیکی بین بازیکنان، آیا باز هم ترجیح می دادم به زمین بروم؟

جواب بله است. مطمئنا. بسیار تعجب خواهم کرد اگر هیچ یک از بازیکنان لیگ برتر نخواهد بازی کند. من نگرانی ها را رد نمی کنم زیرا بارها گفته ام که آنها فقط وقتی که شرایط امن شد، باید برگردند. مطمئنا بازیکنان ملاحظاتی خواهند داشت اما معتقدم وقتی همه شواهد فراهم باشد، آنها بازی خواهند کرد."

ویروس کرونا رابی فاولر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا رابی فاولر رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!