Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:16:08 GMT

خبر خوش نماینده مجلس یازدهم برای مربیان ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۴۱۹

خبر خوش نماینده مجلس یازدهم برای مربیان ایران

مهدی فروردین معقتد است مربیان فوتبال در دوران شیوع ویروس کرونا، آسیب های سختی دیده اند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی فروردین در ابتدای فصل سرمربی قشقایی شیراز بود و در ادامه جای خودش را به رضا عنایتی دارد. او اما در همین دوره برای حضور در مجلس یازدهم نام نویسی کرد و توانست با کسب بیشترین آرا، نماینده مردم فیروزآباد شیراز در مجلس شورای اسلامی بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قشقایی که خودش در زمره مربیان فوتبال ایران قرار دارد، از دغدغه های خود برای این قشر از جامعه در گفتگو با "ورزش سه" خبر داده و در این زمینه به ما گفت: «اقشار مردم و اصناف مختلف از شیوع کرونا ضربه های زیادی خوردند. در این راستا قوانین حمایتی برای آنها در نظر گرفته شده که شامل بیمه های بیکاری هم می شود؛ اما در این بین مربیان که‌ نوعی از پیشه معلمی که همان شغل انبیاست را بر عهده دارند، صدمات جبران ناپذیری را متحمل شدند و کمتر در نظر گرفته شده اند و قوانین حمایتی را پیش روی خود نمی‌بینند .» 


نماینده مجلس یازدهم که به زودی کارشن را در خانه ملت آغاز خواهد کرد، با اشاره به اینکه سعی دارد راهکاری برای کمک به مربیان پیدا کند، افزود: «فدراسیون ها، وزارت ورزش و جوانان و اهالی مجلس باید قوانین و راهکارهایی برای حمایت از مربیان در نظر بگیرند. این نگرش را با همکاری نماینده های دیگر در مجلس یازدهم نیز پیگیری خواهم کرد تا علاوه رفع  بر مشکلات اینچنینی مربیان بازنشسته و پیشکسوت نیز چتری حمایتی داشته‌ باشند. مربیان ورزشی بهترین دوران زندگی خود را صرف اعتلای ورزش و جامعه می‌کنند و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی با حصور آنان رفع می‌شود.»

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد

کانون مربیان فوتبال ایران دوره هوش مصنوعی را برای اعضای این کانون برگزار کرد تا استفاده از این فناوری در فوتبال ایران گسترش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، همایش کانون مربیان ایران در حالی در تهران برگزار شد که این نشست با یک اتفاق ویژه همراه بود. در بخشی از این همایش با حضور صدها پیشکسوت فوتبال، دوره فشرده استفاده از هوش مصنوعی در فوتبال تدریس شد.

با توجه به افزایش روزافزون استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف در سراسر دنیا، این فناوری راه خود را به فوتبال ایران نیز باز کرده است.

محمدرضا مهدوی، مدافع اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس شامگاه چهارشنبه درباره برگزاری دوره هوش مصنوعی در نشست کانون مربیان به ایرنا گفت: در این همایش درباره عملکرد هوش مصنوعی در ساختار فوتبال، اطلاعات موثری ارائه شد و جزئیات قابل توجهی از تاثیری که این فناوری می‌تواند در فوتبال داشته باشد، ارائه شد.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی می‌تواند فوتبال را متحول کند، افزود: با توجه به مباحث ارائه‌شده، شما با داده‌هایی که درباره یک مسابقه فوتبال به هوش مصنوعی می‌دهید، می‌توانید آنالیزها و برنامه تمرینی مناسبی را براساس شرایط تیم از هوش مصنوعی دریافت کنید که می‌تواند به ارائه سیستم توسط مربیان برای هدایت تیم کمک زیادی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • برنامه رتبه بندی معلمان از افتخارات مجلس یازدهم است
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟