Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:26:29 GMT

پرداخت حقوق مربیان رانندگی با پلیس راهور نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۰۸۴

پرداخت حقوق مربیان رانندگی با پلیس راهور نیست

ایسنا/البرز رئیس پلیس راهور البرز در خصوص گلایه برخی مربیان در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق افزود: اگر حق و حقوق مربی‌ای به درستی پرداخت نشده باشد، این افراد می‌توانند ابتدا از طریق موسسه رهگشا بعد هم مراجع قضایی موضوع را پیگیری کنند.

غلامعلی شرق در گفت وگو با ایسنا اظهار  کرد: فرایند جذب، صدور صلاحیت‌های فنی و تخصصی مربیان رانندگی با پلیس راهور است ولی پرداخت‌های مالی آنها از سوی موسسه رهگشا انجام می‌شود و پلیس راهور در این خصوص دخالتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته تصمیمیم گیری در خصوص  افزایش نرخ حقوق و دستمزد  مربیان رانندگی توسط سازمان صمت انجام می‌گیرد و سالانه به آموزشگاه ها ابلاغ می‌شود.

شرق در خصوص گلایه برخی مربیان در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق افزود: اگر حق و حقوق مربی‌ای به درستی پرداخت نشده باشد، این افراد می‌توانند ابتدا از طریق موسسه رهگشا بعد هم مراجع قضایی موضوع را پیگیری کنند.

این مسئول با اشاره به قطع شدن ثانیه شمارهای برخی از تقاطعات شهر گفت: برخی تقاطعات مثل هفت تیر و مصباح به خاطر اینکه هوشمند شده‌اند ثانیه شمارشان قطع شده به همین دلیل جای نگرانی وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور البرز توضیح داد: در تقاطعاتی که هنوز ثانیه شمار دارند  اگر نقص و با خرابی وجود داشته باشد از مردم درخواست می‌شود این موضوع را گزارش دهند تا به سرعت نسبت به رفع اشکال آنها اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند

ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند