Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:43:00 GMT

شلیک پلیس، به فرار سارق خودرو در بویین زهرا پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۴۷۱

شلیک پلیس، به فرار سارق خودرو در بویین زهرا پایان داد

سرهنگ حسین رشید تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی در محور اشتهارد به بویین زهرا، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱پ اسداران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با کنترل محورهای مواصلاتی، خودرو را در بلوار شهید بهشتی مشاده کردند که راننده خودروی سرقتی به محض مشاهده مأموران متواری و مأموران با تعقیب خودرو و چندین مرتبه دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رشید تبار تصریح کرد: در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح، مأموران اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کرده و موفق شدند، خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهر بیان کرد: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی متهم، سابقه سرقت از استان تهران را دارد که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.
 

کد خبر 4927653

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین دستگیری سارق ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شب قدر شیوع کرونا ایلام زلزله کمک به نیازمندان بیرجند مواسات ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد