Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:05:08 GMT

پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه کنارگذر رزن

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۹۵۹

پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه کنارگذر رزن

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تکمیل کنار گذر و کریدور شمال استان همدان شاه کلید توسعه پایدار همدان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه فرماندار شهرستان رزن و معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل از عملیات اجرایی کنارگذر و کریدور شمال استان بازدید و از نزدیک بر روند پیشرفت این طرح راهسازی نظارت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در روند این بازدید اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه‌های کنارگذر و کریدور شمال استان همدان که جزو پروژه‌های اولویت‌دار و سند راهبردی شهرستان رزن است این پروژه به منظور تکمیل و بهره‌برداری در سال جاری در این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

داریوش حسینی در مورد مشخصات پروژه احداث بزرگراه تاکستان _ رزن (کنارگذر رزن) گفت: قطعه یک به طول ۲.۹ کیلومتر است که از سال ۹۵ عملیات اجرایی آن مجددا شروع شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی برخوردار و در مرحله آسفالت‌ریزی است.

وی در ادامه یادآور شد: قطعه دو این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر است که از سال ۹۶ عملیات اجرایی آن آغاز شده و هم اکنون ۳ کیلومتر آن در مرحله اتمام بیس و آماده آسفالت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ تخصیص یافته است.

وی در مورد پروژه احداث باند دوم اصله _ قروه _ رزن (کریدور شمال استان) بیان کرد: قطعه یک رزن _ ورقستان _ سه راهی وفس به طول ۳ کیلومتر از سال ۹۷ شروع شده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی برخوردار و حدود ۱.۲ کیلومتر آن نیز آماده آسفالت است.

حسینی یادآور شد: قطعه ۲ ویر _ دمق به طول تقیبی ۷.۵ کیلومتر از سال ۹۸ مجددا برای اجرای زیرسازی و اجرای بیس و آسفالت با قراردادی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی یادآورشد: قطعه پاینده _ دمق نیز که در سال ۹۶ شروع شده تا اتمام عملیات زیرسازی با مبلغ حدود ۳ میلیارد تومان در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای قطعه پاینده _ دمق تخصیص یافته است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان همدان توسعه پایدار شهرسازی همدان داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان کریدور شمال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا