Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علم و صنعت با تأکید بر اینکه برنامه دانشگاه برای پذیرش حضوری دانشجویان تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای جداسازی آزمون‌های پایان ترم دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد هستیم تا این دانشجویان در بازه زمانی متفاوت برای امتحانات پایان ترم خود در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر ذاکری ضمن بیان این مطلب در خصوص پذیرش حضوری دانشجویان و وضعیت امتحانات پایان ترم نیمسال تحصیلی جاری گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا می‌توانیم از ۱۷ خرداد پذیرش حضوری دانشجو داشته باشیم یا نه و هنوز در این زمینه به توافق جمعی نرسیده‌ایم. البته مشکلی در بحث پذیرش حضوری دانشجویان در دانشگاه نداریم، فقط در بخش خوابگاه‌ها با مشکل مواجه هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر دانشجویانی که بومی و مقیم تهران هستند، از امکانات دانشگاه علم و صنعت اعم از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، کتابخانه و مرکز کامپیوتری دانشگاه استفاده می‌کنند، اما مشکلی که با آن مواجه و در حال بررسی این موضوع هستیم، بخش پذیرش حضوری دانشجویان در مراکز خوابگاهی است که در این خصوص نیز دنبال راهکاری هستیم تا ببینیم با چه تمهیداتی می‌توانیم حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها برای زمان امتحانات پایان ترم را فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: در حال حاضر به فکر جدا کردن دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد برای شرکت در آزمون‌های پایان ترم تحصیلی جاری هستیم؛ ولی هنوز به نتیجه مشخص نرسیده‌ایم و تا دو هفته آینده در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.

دکتر ذاکری با تأکید بر اینکه آزمون‌های دوره کارشناسی دانشگاه علم و صنعت قطعا حضوری برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری آزمون‌های دو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در بازه زمانی جداگانه و متفاوت خواهد بود تا تراکم دانشجویان در خوابگاه‌ها به حداقل برسد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ علم و صنعت در ترم جاری فقط برای امتحانات پایان ترم باز خواهد بود، اظهار کرد: آموزش مجازی دانشجویان ما ۱۷ خرداد به پایان می‌رسد و ۱۴ خرداد آخرین روز تقویم آموزشی ما خواهد بود، به جز درس‌های عملی آموزش سایر درس‌ها تا این تاریخ به اتمام خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علم و صنعت از آغاز امتحانات پایان ترم دانشجویان از تاریخ ۲۴ خرداد خبر داد و گفت: در حال حاضر دانشگاه برای انجام کارهای مطالعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی فعال هست، به طوری که طی ۱۵ روز گذشته بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان ما به صورت حضوری و غیرحضوری که اغلب آن‌ها حضوری بود، از تز خود دفاع کرده‌اند؛ بنابراین رفت و آمد دانشجویی در دانشگاه وجود دارد، اما از دو هفته آینده سرعت بیشتری خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علم و صنعت در خصوص برنامه دانشگاه برای برگزاری ترم تابستان نیز گفت: ترم تابستان فقط برای دانشجویانی که درس‌های عملی و آزمایشگاهی داشتند، برگزار خواهد شد. در واقع دانشجویانی که دروس عملی آن‌ها در ترم جاری نیمه تمام اعلام شد و نتوانستند در آزمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند، در انتهای امتحانات پروژه دو، سه هفته‌ای برای آموزش‌های آن‌ها خواهیم داشت، اما به طوری کلی کلاس‌های حضوری تابستان نخواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت ایران رئیس دانشگاه علم و صنعت پذیرش حضوری دانشجویان امتحانات پایان ترم خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور که از دی سال گذشته با حضور هشت تیم آغاز شد، از ۳۱ اردیبهشت با برگزاری مرحله سوم این رقابت ها پیگیری می شود. این مرحله از مسابقات تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، رعد پدافند هوایی، پاک نژاد اسپورت، عقاب نهاجا، فراسنج تهران، شهرداری کرج و مناطق نفت خیز جنوب برگزارکننده این فصل از مسابقات هستند. نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی است ضمن اینکه پتروشیمی هم پرافتخارترین تیم لیگ تنیس روی میز ایران است که پس از چندسال غیبت در این فصل از مسابقات شرکت خواهد داشت.

دیدارهای مرحله سوم در حالی برگزار می شود که پتروشیمی در پایان مرحله دوم صدرنشین جدول رده بندی شد. در این مرحله که اسفند سال گذشته برگزار شد، تیم فراسنج حضور نداشت. چهار دیدار عقب افتاده این تیم در مرحله دوم، در جریان مرحله سوم مسابقات برگزار می شود.

مرحله سوم لیگ تنیس روی طی پنج دور پیگیری می شود. در پایان و بر اساس رده بندی نهایی تیم ها، چهار تیم وارد مرحله پلی آف (نیمه نهایی) می شوند.

دیدارهای نیمه نهایی ۲۰ و ۲۴ خرداد به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. ۲۷ و ۳۱ خرداد هم زمان مصوب برای برگزاری دیدارهای رفت و برگشت فینال است.

کد خبر 6087578

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • هشدار جدی عربستان درباره حج
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه