Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰۷ کیلو تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک سواری سمند و کشف ۱۰۷ کیلو تریاک در ورودی شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی استان و مبارزه بی امان با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یک سواری سمند مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو موفق شدند در بازرسی از آن مقدار ۱۰۷ کیلو تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف گوشی‌های ۵ میلیاردی قاچاق در جهرم

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک سواری سمند و کشف ۱۹۷ دستگاه انواع موبایل خارجی قاچاق در شهرستان جهرم خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان جهرم هنگام کنترل محور‌های اصلی به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۱۹۷ دستگاه موبایل خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

کشف چوب قاچاق ۴ میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۲۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محور شیراز- اصفهان به ۲ دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو موفق شدند در بازرسی از آن‌ها میزان ۲۵ تن چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز را کشف و ۲ نفر را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: هر ۲ راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ زراعتیان گفت: در سال جاری مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز با هدف حمایت از تولیدات داخلی، از اولویت‌های اصلی انتظامی مرودشت می‌باشد که با اقتدار و به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

کشف ۶۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف ۶۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۶ میلیاد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی با استفاده از یک پژو ۴۰۵ در امر حمل و قاچاق دستگاه ماینر فعالیت دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

اوو افزود: پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در یک منزل مشاهده شد که در بازرسی از آن ۶۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق (ماینر) کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، بیان داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

ساعت مچی‌های قاچاق میلیاردی کوک نشدند

فرمانده یگان تکاوری استان از کشف ۳۲۲ عدد ساعت مچی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرگرد محمدصالح امینی بیان کرد: ماموران یگان تکاوری استان فارس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرگرد امینی افزود: مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۳۲۲ عدد ساعت مچی خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳۰ کیلو حشیش در منزل مسکونی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۰ کیلو حشیش و دستگیری ۲ قاچاقچی در "کوشک میدان" شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری حشیش در منزل خود در "کوشک میدان" شهرستان شیراز دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، میزان ۳۰ کیلو حشیش کشف و ۲ نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه بی امان با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از جان مایه می‌گذارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و سرقت نیروی انتظامی قاچاق مواد مخدر فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان بازرسی از آن یک سواری سمند میلیارد ریال خارجی قاچاق مراجع قضائی ۴ میلیارد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت