Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:27:34 GMT

دستگیری گرداننده کانال تلگرامی موهن در خمین

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۱۶۶۵

دستگیری گرداننده کانال تلگرامی موهن در خمین

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری مدیر کانال تلگرامی و عامل تشویش اذهان عمومی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فکوری افزود: پلیس فتا در پی پایش‌های انجام شده فعالیت کانالی که اقدام به نشر مطالب موهن و توهین آمیز علیه نظام مقدس اسلامی، تشویش اذهان عمومی و دعوت از افراد برای اخلال در نظم عمومی کرده بود را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی، اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری گرداننده این کانال را آغاز و در مراحل تحقیقات این فرد را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به اینکه مدیر این کانال تلگرامی در ابتدا منکر هر اتهام بود و پس از مواجهه با مستندات پلیس، سرانجام به بزه ارتکابی اعتراف کرد، بیان کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

او ادامه داد: برخورد پلیس با افرادی که با راه اندازی گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی، اقدام به انتشار انواع مطالب توهین آمیز و تشویش اذهان افراد جامعه می‌کنند قاطع است.

سرهنگ فکوری تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای در فضای مجازی، موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir یا سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن با مجرمان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا استان مرکزی مجرمان سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان