Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:48:18 GMT

پیکر شهید مدافع حرم در شهرری تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۲۴۵۸

پیکر شهید مدافع حرم در شهرری تشییع شد

تشییع پیکر شهید اصغر پاشاپور از فرماندهان ارشد مستشاران ایرانی در سوریه، امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۹ از شهرک شهید بروجردی تا حرم حضرت عبد العظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

 شهید پاشاپور ۱۳ بهمن ۹۸ در «حلب» سوریه به شهادت رسید.شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» با نام جهادی «اصغر ذاکر»، از یاوران سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان جبهه مقاومت، ۱۳ بهمن (یک ماه پس از شهادت سردار سلیمانی) در «حلب» سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
تشییع کنندگان با سردادن شعارهای "لاالله‌الاالله"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "هیهات منا الذله" و"این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست" از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز  قدردانی کردند.
زنان و مردان، پیر و جوان با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند.
پیکر این شهید سرافراز و دلاور پس از مراسم تشییع و وداع باشکوه مردم شهرری و اقامه نماز در آستان حضرت عبدالعظیم(ع در قطعه ۴۰ بهشت زهرا (س) آرام گرفت. از وی سه فرزند به یادگار مانده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهید اصغر پاشاپور و همه شهدای حرم، الگویی موثر و ارزشمند برای نسل امروز و نسل های آینده به شمار می روند.
حسین نصرالله اظهار داشت: دفاع از حق و مقابله با تکفیری های ستمگر از اهداف شهدای مدافع حرم است تا مردم مظلوم و ستمدیده سوریه را از چنگال ظالمان نجات دهند.
وی ادامه داد: حرم حضرت زینب (س) محلی امن و ارزشمند برای همه مسلمانان محسوب می شود و جوانان و مدافعان حرم در راه حفظ و امنیت ان جانفشانی می کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری خاطر نشان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از اسلام، قرآن و حقانیت و همچنین مقابله با استکبار ایستادگی کرده و جان خود را فدا کردند.
این مسئول گفت: امروز هم جوانان مدافع حرم در راه دفاع از ستمدیدگان و مظلومان جهان و ظلم و استکبار ستیزی جانفشانی می کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
این شهرستان دارای ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده است و ۱۵۵ شهید مدافع حرم در شهرستان ری تقدیم شده است
شهید وحید زمانی نیا  از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از فرزندان شهرری است.

برچسب‌ها شهدای مدافع حرم بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدای مدافع حرم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس

دریافت 32 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6096293

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان