Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:18:34 GMT

آموزش نصب و تنظیم دوربین‌های مداربسته

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۲۶۷۲

آموزش نصب و تنظیم دوربین‌های مداربسته

نخستین مرحله جهت شروع کار و کسب درآمد در حوزه دوربین مداربسته، یادگیری اصولی نصب و تنظیمات یک سامانه نظارت تصویری است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام هایک ویژن، پیش از هر کار دیگری ابتدا باید الفبای دوربین را فرابگیرید و سپس با شروع کار عملی فرایند نصب و راه‌اندازی سیستم‌های مختلف آشنا شوید.

شرکت پرشیا سیستم با در اختیار داشتن کارگاه مجهز آموزش دوربین مداربسته و استفاده از اساتید خبره در این حوزه، به شما کمک می‌کند تا تمامی مراحل آموزش اصولی را به‌صورت کاملا عملی کسب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش دوربین مداربسته شامل چه مفاهیمی می‌شود؟

آموزش نصب و تنظیم سیستم‌های مداربسته در شرکت توسعه داده‌های ارتباط پرشیا سیستم شامل بخش‌های متعددی می‌شود که هرکدام سرفصل‌های خاص خود را دارد. این آموزش‌ها به‌صورت حضوری و غیرحضوری در غالب وبینار های آنلاین برگزار می‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی برگزارشده توسط واحد آموزش شرکت را مشاهده می‌کنید:

الف- دوره‌های حضوری

دوره‌های حضوری شرکت شامل کلاس‌های حضوری در محل آموزشگاه شرکت انجام می‌شود. پرشیا سیستم یکی از مجهزترین کلاس‌های آموزشی در حوزه مداربسته را دارد. دانش پذیران در این کارگاه‌های عملی از نزدیک با انواع دوربین‌ها، سوئیچ‌ها، دستگاه‌های DVR و NVR، کابل شبکه، رک و سایر تجهیزات وابسته آشنا می‌شوند و می‌توانند از نزدیک به‌طور عملی با این تجهیزات کار کنند.

دوره‌های حضوری آموزش دوربین مداربسته

۱- آموزش دوربین مداربسته – مقدماتی

در این دوره، دانش پذیران با الفبا و مبانی دوربین‌های مداربسته آشنا می‌شوند. انواع سیستم‌های مداربسته، انواع دوربین‌ها، سوئیچ‌ها، دستگاه‌های ضبط و بسیاری از مفاهیم اولیه و بنیادی حوزه مداربسته را فرامی‌گیرند. این دوربین بیشتر به‌صورت تئوری انجام می‌شود.

۲- آموزش دوربین مداربسته دیجیتال HD – حرفه‌ای

در این دوره، دانش پذیران با نحوه نصب و راه‌اندازی سیستم‌های مداربسته HD آشنا می‌شوند و کلیه تنظیمات دستگاه DVR و کابل‌کشی را به‌صورت عملی یاد می‌گیرند.

۳- آموزش دوربین مداربسته تحت شبکه IP – حرفه‌ای

نحوه نصب و راه‌اندازی و تنظیمات کلیه سیستم‌های مداربسته تحت شبکه شامل دوربین و دستگاه NVR، سوئیچ و کابل شبکه در دوره آموزش دوربین تحت شبکه انجام می‌شود. این دوره به‌عنوان یکی از آموزش‌های محبوب شرکت همواره موردتوجه دانش پذیران بوده است.

۴- آموزش طراحی و جانمایی سیستم مداربسته

در این دوره، دانش پذیران با اصول طراحی، جانمایی و برآورد پروژه سیستم مداربسته آشنا می‌شوند. این دوره کاربردی بیشتر برای دانش‌پذیرانی که با سیستم‌های نظارت تصویری آشنا هستند توصیه می‌شود.

۵- آموزش جامع دیتا شیت خوانی

در دوره دیتا شیت خوانی، کلیه مشخصات فنی دوربین‌های IP و HD و دستگاه‌های DVR و NVR، تشریح می‌شود. این آموزش از دوره‌های پیشرفته دوربین مداربسته می‌باشد و کاربران حرفه‌ای‌تر در این دوره شرکت می‌کنند.

ب- دوره‌های غیرحضوری _ وبینار های آنلاین

شیوه دیگر آموزش آنلاین در غالب برگزاری وبینار های آنلاین می‌باشد. در این دوره‌ها که به‌طور هفتگی و منظم انجام می‌شود، دانش پذیران با مفاهیم اولیه، اصول و نصب و تنظیم دوربین‌ها مداربسته آشنا می‌شوند و تمامی فرایند آموزش را به‌صورت آنلاین و غیرحضوری فرامی‌گیرند.

با توجه به شرایط کشور و شیوع بیماری کرونا، واحد آموزش شرکت پرشیا سیستم با به‌کارگیری تجهیزات و نرم‌افزارهای مناسب، آموزش غیرحضوری را در اولویت قرار داده است.

دوره‌های غیرحضوری آموزش دوربین مداربسته

۱- وبینار آموزشی آشنایی مقدماتی دوربین مداربسته

۲- وبینار آموزش بررسی منوی دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن

۳- وبینار آموزشی بررسی منوی دستگاه ضبط DVR

۴- وبینار آموزشی بررسی منوی دستگاه NVR

۵- وبینار آموزشی نحوه ریست پسورد تجهیزات هایک ویژن

همچنین شما می‌توانید جهت ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های حضوری و غیرحضوری آموزش دوربین مداربسته شرکت پرشیا سیستم از هم‌اکنون اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۸۷۱۰۰۰ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هایک ویژن نصب دوربین مدار بسته آموزش دوربین مداربسته آموزش دوربین مداربسته سیستم های مداربسته دانش پذیران دوره های حضوری وبینار آموزشی وبینار آموزش انجام می شود آشنا می شوند دوربین ها تحت شبکه دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت

«سیستم بادبان خورشیدی کامپوزیت پیشرفته» ناسا در جدیدترین مأموریت شرکت «راکت لب» به مدار زمین پرتاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت «راکت لب»(Rocket Lab) روز شلوغی را پشت سر گذاشته است.

به نقل از اسپیس، شرکت راکت لب یک ماهواره رصد زمین متعلق به کره جنوبی و فناوری جدید بادبان خورشیدی ناسا را عصر روز ۲۳ آوریل به مدار زمین پرتاب کرد.

«سیستم بادبان خورشیدی کامپوزیت پیشرفته »(ACS3) ناسا یکی از دو محموله‌ای بود که در ساعت ۶:۳۳ عصر به وقت منطقه زمانی شرقی بر فراز یک موشک «الکترون»(Electron) شرکت راکت لب از نیوزیلند بلند شد.

مأموریت شرکت راکت لب، نیمه دوم پرواز فضایی در روز ۲۳ آوریل بود زیرا شرکت «اسپیس‌ایکس»(SpaceX) نیز در همین روز ۲۳ ماهواره اینترنتی «استارلینک»(Starlink) خود را تنها ۱۶ دقیقه زودتر از فلوریدا پرتاب کرد.

بادبان‌های خورشیدی، فشار ظریف نور خورشید را مهار می‌کنند و آن را برای به حرکت درآوردن کاوشگرها در فضا به کار می‌برند. کار آنها درست مانند عملکرد کشتی‌های دریانوردی در مهار کردن باد روی زمین است. از آنجا که بادبان خورشیدی کارآمد است و نیازی به سوخت ندارد، بسیاری از طرفداران اکتشاف فضایی نسبت به این راهبرد نسبتاً جدید بسیار امیدوار هستند.

چند مأموریت بادبان خورشیدی از جمله کاوشگر «ایکاروس»(Ikaros) ژاپن و پروژه «لایت‌سیل ۲»(LightSail 2) متعلق به «انجمن سیاره‌ای آمریکا»(The Planetary Society) پیشتر پرواز کرده‌اند. هدف از پرتاب سیستم بادبان خورشیدی کامپوزیت پیشرفته، توسعه بیشتر این فناوری است.

راکت لب در شرح مأموریت خود نوشت: این مأموریت قصد دارد استقرار بوم‌های کامپوزیتی جدیدی را آزمایش کند که بادبان خورشیدی را به اندازه تقریبی ۹ متر در هر طرف می‌رساند.

داده‌های پرواز به‌دست‌آمده در طول مأموریت، به منظور طراحی بادبان‌های خورشیدی آینده در مقیاس بزرگ‌تر برای ماهواره‌های هشدار زودهنگام آب‌وهوای فضایی، سیارک‌ها و سایر مأموریت‌های شناسایی اجرام کوچک و همچنین، مأموریت‌های رصد مناطق قطبی خورشید مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

موشک الکترون این منظره را از جزیره شمالی نیوزیلند هنگام صعود کردن پس از پرتاب در روز ۲۳ آوریل ثبت کرد.

سیستم بادبان خورشیدی کامپوزیت پیشرفته، محموله ثانویه این مأموریت بود. مسافر اصلی مأموریت، یک ماهواره رصد زمین موسوم به «NEONSAT-1» بود که توسط «مرکز تحقیقات فناوری ماهواره» در «مؤسسه علوم و فناوری پیشرفته کره جنوبی»(KAIST) توسعه یافته است.

به گفته راکت لب، NEONSAT-1 از یک دوربین با وضوح بالا و فناوری هوش مصنوعی برای نظارت بر بلایای طبیعی و ردیابی آنها استفاده خواهد کرد. فضاپیمای دیگر NEONSAT در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ پرتاب خواهند شد تا به همتایان خود اضافه شوند.

این دو ماهواره به مدارهای متفاوتی رفتند. موشک الکترون، NEONSAT-1 را حدود ۵۰ دقیقه پس از بلند شدن در فاصله ۵۲۰ کیلومتری بالای زمین مستقر کرد. سپس، سیستم بادبان خورشیدی کامپوزیت پیشرفته را ۵۵ دقیقه بعد طبق برنامه‌ریزی در ارتفاع ۱۰۰۰ کیلومتری قرار داد.

این مأموریت که «آغاز ازدحام» نام گرفت، پنجمین پرتاب مداری راکت لب در سال ۲۰۲۴ و چهل و هفتمین پرتاب کلی آن بود. همه این مأموریت‌های این شرکت به جز چهار مورد تا به امروز از نیوزیلند پرتاب شده‌اند. پرتاب بقیه مأموریت‌ها از «تأسیسات پرواز والوپس» ناسا در ویرجینیا صورت گرفت.

راکت لب در حال تلاش برای ساختن اولین مرحله موشک الکترون با ارتفاع ۱۸ متر و قابلیت استفاده مجدد است. این شرکت در چندین مأموریت پیشین، تقویت‌کننده‌ها را از دریا بیرون آورده و در حال برنامه‌ریزی برای پرتاب یکی از آنها در آینده است. با وجود این، هیچ فعالیت بازیابی در مأموریت «آغاز ازدحام» وجود نداشت.

کد خبر 747509

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد