Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای این رزمایش ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد پاسخگویی به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از محرومان در ماه رمضان امسال است.

وی افزود: انتظار می رود که خیران، مردم و دستگاه های اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق هر چه مطلوب تر این رزمایش ملی با جدیت وارد میدان عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفت آشپزخانه اطعام مهدوی از سوی کمیته امداد این استان برای کمک به تحقق این رزمایش ملی در استان ایجاد و راه اندازی شده است.

مبشری عنوان کرد: غذای گرم در این آشپزخانه ‌ها با کمک خیران و مردم کهگیلویه و بویراحمد همراه با رعایت کامل مسائل بهداشتی طبخ و بین افراد و خانوارهای نیازمند استان توزیع می شود.

وی ابراز داشت: توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی در قالب رزمایش ملی کمک مؤمنانه بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان ماه رمضان امسال ادامه دارد.

مبشری گفت: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک‌ های خیران و مردم این استان برای طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان استان است. 

۴۵ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی (ره) رزمايش همدلی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره رزمايش همدلی یاسوج کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره رزمايش همدلی یاسوج کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد رزمایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی