Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبشری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۶ هزار و ۱۹۱ پرس غذای گرم بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «قباد مبشری» امروز (۲۸ اردیبهشت) به خبرنگاران، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش بخشش ایرانیان، این نهاد نیز آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در قالب پویش همدلی برای ایران همدل به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، را راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر 18 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد در حال پخت‌وپز غذای گرم و توزیع بین نیازمندان استان است، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در این آشپزخانه‌ها، 46 هزار پرس غذای گرم به ارزش 613 میلیون و 766 هزار تومان پخت و بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع‌شده است.


مبشری به توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این ماه مبارک تاکنون 13 هزار و 797 بسته غذایی بین نیازمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع‌شده است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مشارکت خیران و نیکوکاران در برنامه‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان امسال، تاکنون دو میلیارد و 18 میلیون تومان به نیازمندان کمیته امداد کمک کرده‌اند که از این مبلغ یک میلیارد و 466 میلیون تومان آن نقدی و مابقی در قالب کمک‌های غیر نقدی بوده است.


مبشری خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش و خداجوی استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱ به نام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  و کددستوری  #۱۰۷۴۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان کمیته امداد اهداء کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطعام مهدوی آشپزخانه بسته غذایی کرونا ماه رمضان نیازمندان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ماه مبارک رمضان بین نیازمندان کمیته امداد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی