Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@22:39:43 GMT

طرح ترافیک تهران همچنان اجرا نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۲۷۵۹

طرح ترافیک تهران همچنان اجرا نخواهد شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،‌ محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه شورای ترافیک تهران مصوب شد با توجه به شیوع ویروس کرونا همچنان اجرای طرح ترافیک در شهر تهران منتفی باشد.

معاون عمرانی استانداری تهران درباره دیگر مصوبات جلسه شورای ترافیک استان تهران اظهار داشت: یکی از مصوبات مهم این جلسه شبکه‌های آزادراهی تهران ـ شمال و خروجی‌های استان مانند شرق استان بود که مقرر شد پلیس و دستگاه‌های امدادی و راهداری آمادگی لازم را با توجه به عید سعید فطر و حجم سفرها داشته باشند و اورژانس و هلال‌احمر نیز در آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته باشند و اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:‌ یکی دیگر از مصوبات این جلسه مسیر حسن‌آباد ـ فشافویه بود که حدود 6 کیلومتر باید بهسازی و روشنایی آن انجام شود که 50 درصد آن را راهداری و مابقی آن را نیز فرمانداری هزینه می‌کند.

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: یکی دیگر از موارد محور طرح اخترآباد به صفادشت بود که با توجه به وجود شهرک صنعتی ملارد و توسعه آن مواردی در خصوص بهسازی این محدوده نیز مطرح شد و یکی دیگر از موارد هم کمربندی سوم تهران بود که کلیات آن به تصویب رسید.

تقی‌زاده درباره طرح ترافیک نیز خاطرنشان کرد: در شورای ترافیک شهر تهران مصوب شده بود که طرح ترافیک از 6:30 صبح تا 8 صبح باشد که کارکنان بتوانند از حمل و نقل شخصی استفاده کنند و از سوی دیگر نیز پایان طرح ترافیک از ساعت 2 تا 4 بعدازظهر مطرح شد تا بتوانند بدون اخذ جریمه و عوارض از محدوده خارج شوند.

وی گفت:‌در جلسه امروز این موضوع نیز مورد بررسی قرار گرفت و زمان شروع طرح ترافیک جدید هنوز مشخص نیست و شورای عالی ترافیک تهران زمان اجرایی آن را متعاقباً اعلام می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک طرح ترافیک محمد تقی زاده ویروس کرونا اخبار کرونا طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد