Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ‏‪ مشاورعالی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: برابر تصویب شورای حمل ونقل و ترافیک شهر تهران اجرای مجدد،محدوده‌هاى طرح ترافیک و محدوده‌ی کنترل آلودگی هوا، از فردا دوشنبه ۲۹ ‬ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. تاریخ انتشار: 17:15 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۶۱۶

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ «شهریار افندی زاده» گفت: برابر تصویب شورای حمل ونقل و ترافیک شهر تهران اجرای مجدد،محدوده‌هاى طرح ترافیک و محدوده‌ی کنترل آلودگی هوا، از فردا دوشنبه ۲۹ ‬ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاورعالی این معاونت تصریح کرد: برابر پنجاه و نهمین مصوبه شورای حمل ونقل و ترافیک شهر تهران که هفته گذشته با حضور شهردار محترم تهران، رئیس محترم شورای اسلامى شهر، رئیس محترم کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى شهر، فرمانده محترم ستاد مقابله با کروناى استان تهران و نماینده استاندار تهران برگزار شد، از روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت مرحله اول محدوده هاى طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا اجرا می‎شود و زمان آن که پیش از این از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ بود به ساعت ۸ صبح تا ۱۶ کاهش یافته و در عین حال از ساعت ١٤ به بعد نیز خروج از محدوده‌هامذکور رایگان خواهد بود که با توجه به اینکه اکنون زمان کار ادارات از ساعت  ۷ صبح تا ۱۴ منظور شده است، لذا سفر‌های کاری در این طرح، مشمول پرداخت عوارض در محدوده هاى مذکور نخواهند شد‪.‬

به گفته‌ مشاور عالی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در روز‌های پنج شنبه صرفا طرح محدوده‌ی کنترل آلودگی هوا از ساعت ٨ تا ١٣ اجرا میشود.

افندی زاده در ادامه، تاکید کرد: همچنین برای ساکنین محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا نیز تخفیف‌هایی بیش از تخفیف‌های معمول در نظر گرفته شده است که در صورت تصویب شورای اسلامی شهر تهران از ٥٠ درصد به ٧٠ درصد تخفیف برای ساکنین محدوده‌های ترافیکی منظور خواهد شد، این در حالیست که لایحه پیشنهادی  در این خصوص از سوی شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اجرای بسته ترافیکی تهران در انتظار استاندار

مشاورعالی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در توضیح دلایل تاکید  این شورا بر اجرای مجدد طرح ترافیک گفت: افزایش ترافیک معابر اصلی در محدوده‌های مرکزی شهر، تردد سنگین وسایل نقلیه و افزایش تاخیر در تردد‌ها و بروز ترافیک‌های شدید، اشباع فضای پارک حاشیه‌ای و افزایش پارک دوبله و در نتیجه، کاهش ظرفیت معابر از جمله نتایج لغو طرح ترافیک است‪.

به گفته‌ وی جزئیات مربوط به نحوه  اجرای مجدد محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگى هوا در «سامانه‌ی تهران من» نیز درج شده است و شهروندان می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به اخذ پاسخ سوالات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرح ترافیک طرح ترافیک تهران محدوده هاى طرح ترافیک ترافیک شهرداری تهران حمل ونقل و ترافیک شهر اجرای مجدد محدوده کنترل آلودگی هوا معاونت حمل شهر تهران ی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی  از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ١٦ انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک روان است.

کرمی گفت : ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال