Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:19:42 GMT

پنج انتصاب جدید در سطح اول بدنه وزارت جهاد کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۳۲۴۱

پنج انتصاب جدید در سطح اول بدنه وزارت جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی امروز و روز گذشته، پنج انتصاب جدید در سطح اول بدنه وزارت جهاد کشاورزی انجام داد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم کاظم خاوازی وزیر جدید جهاد کشاورزی در امروز و روز گذشته پنج انتصاب جدید در سطح اول بدنه وزارت جهاد کشاورزی انجام داد؛ بر این اساس علی‌صفر ماکنعلی به سمت رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب و جایگیزین علیرضا رفیعی پور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد وفابخش، نیز طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان معاون امور زراعت وزارت جهاد منصوب  شد. پیش از این وفابخش سرپرست معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی و  جایگزین عباس کشاورز بود.

گفتنی است چندی پیش کشاورز  سمت قائم مقام وزیر در امور پروژه‌های زیربنایی آب و خاک را بر  عهده گرفته بود.

امنیت غذایی پایدار و صیانت از منابع طبیعی، 2 راهبرد اساسی کشاورزی در گام دوم انقلابظرفیت‌های «جهش تولید» ــ 3|چرا کشاورزی جای نفت را نگرفت؟ 10ظرفیت مهم کشاورزی برای اشتغالزایی و 4الزام برای تحقق خودکفایی

 

در حکمی  دیگر نیز از سوی کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، کامبیز بازرگان به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی منصوب و جایگزین خود خاوازی شد.

مسعود منصور نیز در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب  شد، پیش از این منصور سرپرست این سازمان و جانشین خسرو شهبازی شده بود.

وزیر جهاد کشاورزی  همچنین امروز در حکمی مهرزاد خرد را به عنوان مجری راه اندازی سیستم یکپارچه اطلاعاتی کشاورزی منصوب کرد.

گفتنی است مجری راه اندازی سیستم یکپارچه اطلاعاتی کشاورزی پست و مسئولیت جدید در وزارت جهاد کشاورزی به حساب می آید.

 

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان دامپزشکی کالاهای اساسی سازمان جنگل‌ها وزارت جهاد کشاورزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کالاهای اساسی سازمان جنگل ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی کالاهای اساسی سازمان جنگل ها وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در گفتگو با خبر خوزستان گفت: این خسارت‌ها شامل آبگرفتگی، ریزش خوشه، خمیدگی و خوابیدگی است.

نبی پور افزود: همچنین بر اثر تگرگ موجب شکستگی دانه به برخی محصولات در این مزارع شد. 

وی ادامه داد: میزان خسارت‌ها بین ۱۰ تا ۷۰ درصد می‌باشد. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: ۳۹۲ هزار هکتار از مزارع استان زیر پوشش بیمه هستند که شامل ۱۹۴ هزار گندم آبی، ۱۷۲ هزار هکتار گندم دیم و ۲۵ هزار سایر محصولات است.

نبی پور با اشاره آغاز ارزیابی خسارت‌ها گفت: این ارزیابی‌ها به صورت دقیق انجام و خسارت‌ها پرداحت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان