Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانال تلگرامی توهین کننده و عامل تشویش کننده اذهان عمومی در خمین دستگیر شد.

 سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری مدیر کانال تلگرامی و عامل تشویش اذهان عمومی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فکوری افزود: پلیس فتا در پی پایش‌های انجام شده فعالیت کانالی که اقدام به نشر مطالب موهن و توهین آمیز علیه نظام مقدس اسلامی، تشویش اذهان عمومی و دعوت از افراد برای اخلال در نظم عمومی کرده بود را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی، اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری گرداننده این کانال را آغاز و در مراحل تحقیقات این فرد را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به اینکه مدیر این کانال تلگرامی در ابتدا منکر هر اتهام بود و پس از مواجهه با مستندات پلیس، سرانجام به بزه ارتکابی اعتراف کرد، بیان کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

او ادامه داد: برخورد پلیس با افرادی که با راه اندازی گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی، اقدام به انتشار انواع مطالب توهین آمیز و تشویش اذهان افراد جامعه می‌کنند قاطع است.

سرهنگ فکوری تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای در فضای مجازی، موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir یا سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن با مجرمان برخورد قانونی شود./ باشگاه خبرنگاران 

دستگیری یک زن به اتهام توهین و فحاشی در فضای مجازی

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کانال تلگرامی تشویش اذهان اذهان عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ببینید | من یک استاد دانشگاهم!