Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@21:45:27 GMT

خیرین شیرازی روح زندگی درکالبد شهروندان دمیدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۳۸۲۰

به گزارش ایلنا، روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز علی نوید گویی علاوه بر توزیع اقلام ذکر شده با مشارکت نیروهای جهادی ، مراکز درمعرض آسیب جدی کرونا به دلیل کثرت مراجعات مردمی ضدعفونی وگندزدایی شدتا گام موثری در جهت مبارزه با کرونا ویروس وکاهش آسیب های آن برداشته شود. نوید گویی درادامه گفت:  این کمک ها در محلات  کمتر برخوردار شهر شیرازشامل مهدی آباد ، حجت آباد ،35 متری طلاییه ، شهرک برق سامان، کوشک میدان، دهپیاله، سلطان آباد ، کوزه گری ،سنگ سیاه ،دروازه کازرون ،آستانه اکبرآباد،قلعه شاهزاده بیگم ، دوکوهک ، روستاهای کهمره سرخی،کرونی ، کیان آباد ، شاپور جان ، گچی ، محمود آباد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز با اشاره به خدمات ارزنده دیگر خیرین در ماه مبارک رمضان گفت با همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز خیریه نیکو کاری مفید تهران بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال گوشت گرم در قالب۲۱۱ بسته توسط خیریه های شیرازی بین ایتام توزیع گردید و در همین راستا ۱۰۰ بسته ارزاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال کمکهای معیشتی به سرای فرهنگ‌ مهربانی شماره سه جهت کمک به نیازمندان اهدا شد.

  وی در ادامه با بیان این مطلب که خیرین امید را سر سفره نیازمندان برده اند، گفت : سایر کمک ها در بعد نیازهای بهداشتی نظیر ماسک ومواد ضدعفونی کننده دست تحویل ادارات راهداری به منظور توزیع دربین رانندگان فعال دربخش های حمل ونقل شد.

نوید گویی در ادامه با اشاره به حضور خیرین در فعالیت های انساندوستانه در روزهای شدت کرونا ویروس خاطر نشان کرد: این اقلام در کارگاههای نیروی انتظامی ونیز کارگاه جهادی مجتمع ورزشی ماهان ، توسط تیم های جهادی پایگاههای مقاومت بسیج وابسته به حوزه های چهار ، پنج ، ده ویازده بین گروههای هدف توزیع شده است .

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسیج روابط عمومی ماسک ماه مبارک رمضان رییس مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید

 محمدباقر خلفی افزود: بیش از ۳۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال کمک‌های خیرین در بخش‌های مختلف برای کمک به معیشت خانواده‌ها و تامین بخشی از نیاز‌های اقشار آسیب پذیر از جمله تهیه مسکن، کمک به پرداخت اجاره بهاء، تامین وسایل ضروری و امکانات زندگی اقشار کمتربرخوردار و زوج‌های جوان در قالب تامین بخشی از جهیزیه، اهداء کفش و لباس و سایر لوازم ضروری از قبیل یخچال، بخاری، کولر از طریق کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب هلال احمر جمع آوری و ۹۹هزار و ۴۲۸ نفر از آن بهره‌مند شده اند.
 
وی گفت: در بخش حامیان سلامت و با مشارکت ۲۷ مرکز درمانی،۲۸ داروخانه و ۲۰۳ نفر از پزشکان خیر به ۴۴هزار و ۴۲۵ نفر خدمات دارویی، درمانی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ارائه داده است.
 
وی افزود: این کمک‌ها در قالب طرح پنجره‌های امید و با رویکرد حفظ کرامت انسانی، فرهنگ صلح، نوعدوستی و ایجاد امید، برابری و صمیمیت در جامعه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • از دلبری بهارنارنج تا اردیبهشتِ عاشقی در بهارِ شیراز
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس