Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@12:37:57 GMT

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده سیستان و بلوچستان تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۵۰۶۶

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده سیستان و بلوچستان تصویب شد

فریبا برنایی بجد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح امروز در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان که به ریاست استاندار و با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه برای ارتقای وضعیت زنان سرپرست خانوار در سیستان و بلوچستان از اسناد بالادستی، هم اندیشی نخبگان، فعالان اجتماعی و گروه‌های مختلف مرجع بهره گرفتیم، گفت: بیش‌از ۲۵۰ساعت، زمان برای تهیه این سند صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این سند در قالب اسناد تدوین شده است، افزود: گروه‌های تاثیرگذار در حوزه بانوان و خانواده با برگزاری نشست‌های تخصصی نسبت به نهایی شدن سند اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: مطالعات تکمیلی و تلفیق نهایی سند نیز انجام شده و در فرآیند تدوین سند با حضور اساتید، سازمان‌های مردم نهاد، کاهش و کنترل طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مورد توجه قرار گرفته است.

برنایی بجد ادامه داد: در بررسی تیم کاری برای تهیه سند، دفتر امور بانوان و خانواده، اعضای هیئت علمی دانشگاه و دیگر دستگاه ها نقش آفرینی کرده اند.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی خواست از این پس بر اساس سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در این حوزه برنامه ریزی کنند و به صورت عملیاتی این سند مورد توجه وزارتخانه ها و معیاری برای ارزشیابی مدیران تلقی شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بانوان سیستان و بلوچستان بانوان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی