Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:03:41 GMT

توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۵۶۰۹

توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  آیت الله مصطفی علما عصر امروز یکشنبه در آئین توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی که به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، خدمت به مردم را بالاترین ارزش دینی دانست و گفت: بر این اساس ضروری است از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت به مردم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: هرکس که در امر کمک به محرومان جامعه مشارکت کند از اجر و پاداش دنیوی و اخروی در پیشگاه خداوند برخوردار خواهد شد.

او بیان کرد: خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث و همچنین از دیدگاه ائمه و معصومین (ع) از زیباترین و ارزشمندترین کارها نزد خداوند متعال است.

آیت الله علما گفت: کار خیر آثار و نتایج بسیاری دارد لذا از آنچه خدا به انسان رزق داده می‌تواند انفاق کند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر حفظ روحیه خدمت و تداوم کمک‌های مومنانه در تمام ایام سال، اظهار داشت: همانطور که امام خمینی (ره) تاکید داشتند هیچ مستحبی بالاتر از رسیدگی به ضعفا و فقرا نیست.

او همچنین به سخنانی از آیت الله بهجت در خصوص انجام کار خیر اشاره کرد و گفت: همانطور که ایشان فرمودند توفیق، توفیق زاست و اگر کار الهی باشد نسل به نسل ادامه خواهد داشت.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه بسته معیشتی اسیب دیدگان از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است