Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، وزارت خارجه عراق در واکنش به اقدام نمایندگی اتحادیه اروپا در سفارتخانه‌های انگلیس و کانادا در بر افراشتن پرچم همجنسگرایان در بغداد بیانیه‌ای صادر کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «ما اقدام نمایندگی اتحادیه اروپا و دیگر هیئت‌های دیپلماتیک خارجی در عراق در برافراشتن پرچم همجنسگرایان در مقرهای خود را محکوم می‌کنیم، زیرا تعرض به اصول و ارزش‌های والای اخلاقی است که مورد احترام همه ادیان آسمانی است؛ علاوه بر اینکه این اقدام آنها مغایر با ارزش‌ها و اخلاق و عرف اجتماعی کشور عزیز ما و تحریک احساسات دینی مقدس ماست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، در ادامه این بیانیه آمده است: «به همین مناسبت ما لزوم پیروی همه هیئت‌های دیپلماتیک از قوانین موجود در عراق و رعایت هنجارها و ارزش‌های دیپلماتیک حاکم بر جامعه عراق را یادآوری می‌کنیم».

دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق امروز یکشنبه برای نخستین بار پرچم همجنسگرایان را به صورت رسمی در داخل خاک عراق برافراشت.

نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق در حساب رسمی خود در توئیتر اعلام کرد: «همزمان با سفارت کانادا، سفارت انگلیس در عراق و دفاتر نمایندگی اتحادیه اروپا در جهان امروز یکشنبه در بغداد پرچم رنگین کمان، پرچم همجنسگرایان، را به مناسبت روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی و تغییر جنسیتی‌ برافراشت و توجهات را به حقوق همجنسگرایان معطوف کردیم».

انتهای پیام/

104 / 361 وزارت خارجه عراق سفارت آمریکا در عراق اتحادیه اروپا همجنسگرایی هنجارشکنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت خارجه عراق سفارت آمریکا در عراق اتحادیه اروپا همجنسگرایی هنجارشکنی نمایندگی اتحادیه اروپا پرچم همجنسگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا

جوزپ بورل، کمیسر سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که نظم بین المللی پس از جنگ سرد دیگر وجود ندارد و آمریکا موقعیت مسلط خود را از دست داده است. 

براساس گزارش المیادین، بورل در جریان سخنرانی در انگلیس گفت: نظم جهانی که پس از سال ۱۹۴۵ پدیدار شد، در حال از دست دادن سرعت خود است، زیرا ما شاهد ظهور چین و تبدیل آن به یک ابرقدرت هستیم.

این مقام اروپایی همچنین معتقد است که این موضوع برای غربخوب نیست و در این زمینه باید نقش اتحادیه اروپا و انگلیس مشخص شود. او اعزود: اما این بستگی به این دارد که ما چگونه به تهدیدات فزاینده پاسخ دهیم و این از اهمیت فوری برخوردار است. همانطور که ما هشدار‌هایی را می‌شنویم که اروپا ممکن است (در یک جنگ) پایین یابد. 

بورل همچنین اعلام کرد که هیچ اتحادی بین کشور‌های اتحادیه اروپا در مورد سیاست در قبال روسیه وجود ندارد و برخی آن را دوست خوبی می‌دانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان