Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:53:13 GMT

تغییر محدودیت‌ها برای سفرهای دریایی خارجی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۵۹۷۶

تغییر محدودیت‌ها برای سفرهای دریایی خارجی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: به نظر می‌رسد محدودیت‌ها و سیاست‌های کشورهای مختلف برای سفرهای خارجی دریایی و پذیرش مسافران و گردشگران در حال تغییر است.

محمد راستاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عمده ترددها و سفرهای دریایی بین بنادر و جزایر داخلی مانند بندر عباس و قشم است. برخی مسیرهای محدود خارجی نیز در سال‌های گذشته برای سفرهای دریایی فعال بود اما در ایام کرونا سفرهای گردشگری خارجی متوقف و سفرهای داخلی هم به بومیان محلی محدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر سفرهای دریایی به تدریج در حال از سرگیری و رونق گرفتن است و مسیرهای محدود خارجی شامل بندر شهید باهنر و بندر لنگه به امارات و خرمشهر به کویت نیز که پیش از این ناشی از شیوع این بیماری متوقف شده بود، در حال تغییر است چرا که به نظر می‌رسد برخی کشورها با توجه به تمهیدات خاص مجدادا قصد دارند، سفرهای دریایی خود را برقرار کنند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در حال تغییر سیاست‌ها در منطقه هستیم، ادامه داد: امیدواریم هر چه سریعتر و در آینده‌ای نچندان دور سفرهای دریایی خارجی البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شود.

راستاد گفت: در این زمینه مذاکره‌ای با کشورهای مختلف نداشته‌ایم چرا که آن‌ها باید با اعلام پروتکل‌های بهداشتی خاص مسافران، سفرهای دریایی خارجی را برقرار کنند و هر گاه پروتکل‌های آن‌ها آماده باشد ما نیز آمادگی کامل برای آغاز سفرهای خارجی دریایی را داریم.

به گزارش ایسنا، طی ماه‌های گذشته سفرهای دریایی خارجی ایران ناشی از شیوع ویروس کرونا متوقف شد و برخی مسیرهای جدیدی که در بنادر جنوبی، بین ایران و کشورهای منطقه در حال تدوین و تصویب بود نیز به حالت تعلیق درآمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر های دریایی کروناویروس سازمان بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران