Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماه مبارک رمضان بهانه‌ای‌ است برای حس همنوع‌دوستی و همدلی مؤمنانه‌ای که سبب می‌شود بهار همیاری در ماه همدلی به حقیقت بپیوندد.

خبرگزاری فارس-سردبیری استانها|رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی اخیرشان به‌ مناسبت نیمه شعبان به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به‌علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و فرمو‌دند: «افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند، به‌خصوص که در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش خبرنگاران خبرگزاری فارس در سراسر کشور رزمایش «کمک مومنانه» روز گذشته نیز مانند روزهای پیشین شاهد صحنه‌های بی‌نظیری از خدمت و نوع‌دوستی بود.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش دانشجویی «احسان» در سمنان

رزمایش «احسان دانشجویی» و توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان عصر امروز به همت بسیج دانشجویی استان سمنان صورت پذیرفت.

بسیج دانشجویی استان سمنان در رزمایش دانشجویی احسان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، یک هزار بسته معیشتی تهیه کرده که قرار است این بسته‌ها بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیدگان ویروس منحوس کرونا در استان سمنان توزیع شود.

 

اهدای بسته معیشتی به ۳۶ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی اظهار کرد: با شیوع کرونا تاکنون ۳۶ هزار خانوار شناسایی و بسته‌های حمایتی در اختیار آنها قرار گرفت.

۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق کمیته امداد به حساب افراد زیر پوشش کمیته امداد واریز شد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه هر سال در ماه رمضان، اطعام خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد بود که امسال به دلیل شیوع کرونا در طول ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی به‌صورت سراسری اجرا شد و ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق کمیته امداد به حساب افراد واریز شد و ۸۵ هزار بسته غذایی گرم توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی اذعان کرد: با مشارکت بنیاد مستضعفان حساب بانکی ۵۳۰۰ یتیم استان ۵۰۰ هزار تومان شارژ شد.

 

توزیع 30 هزار بسته افطاری ساده در البرز

اکبر عنایتی، جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: 30 هزار بسته افطاری ساده تهیه شده که در مناطق محروم استان البرز توزیع خواهد شد.

عنایتی تصریح کرد: رایزنی‌های انجام شده با بنیاد علوی این بسته‌ها تهیه شده است، همچنین ده هزار بسته معیشتی میان مردم مستضعف مناطق استان البرز توزیع کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار سازمان بسیج سازندگی قرار گرفته است، اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی با کمک نیروهای جهادی انجام شده است.

 

فیلم| رزمایش بزرگ همدلی و احسان در دلفان

رزمایش بزرگ همدلی و احسان در شهرستان دلفان با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه سپاه دلفان و کمک نیروهای جهادی آغاز شد.

 

 

توزیع ۴ هزار بسته غذایی در دومین مرحله رزمایش مؤمنانه خادمیاران رضوی در مهریز

حسین دهقانی زاده مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار فارس اعلام کرد: مرحله اول کمک‌های خادم یاران به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری همه‌گیر کرونا با عنوان قرارگاه مواسات از نیمه شعبان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیئت‌های مذهبی توانستیم تعداد ۴۰۰ بسته غذای گرم به عنوان افطاری بین نیازمندان روزه‌دار توزیع کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در شهرستان مهریز افزود: ۱۰ هزار بسته غذایی در این مرحله در سطح استان تهیه شده است که سهم مهریز از این تعداد ۴ هزار بسته است و تا پایان ماه مبارک بین نیازمندان توزیع می‌شود.

دهقانی زاده همچنین ادامه داد: علاوه بر این، با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیئت‌های مذهبی برای تهیه گوشت قرمز و مرغ، توانستیم تعداد ۴۰۰ بسته غذای گرم نیز به عنوان افطاری بین نیازمندان روزه‌دار توزیع کنیم.

 

اهدای ۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط ورزشکاران سمنانی

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آیین آغاز رزمایش «همت جوانانه، کمک مؤمنانه» با بیان اینکه ورزشکاران و جامعه ورزش استان همواره در تمامی امور و به‌ویژه اقدامات خیر و خداپسندانه پیشگام و پیش قدم بودند، گفت: ورزشکاران، جامعه ورزش و جوانان و قهرمانان ورزشی استان سمنان در ماه میهمانی خدا، با اهدای دو هزار بسته معیشتی ویژه کمک و رسیدگی به نیازمندان و محرومان، به یاری این افراد شتافتند.

 

تهیه 13 هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در یزد

علی‌اکبر محمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان اظهار داشت: این ستاد با همکاری گروه‌های جهادی و سمن‌ها نسبت به تولید ماسک اقدام کرد به‌گونه‌ای که توانست بزرگ‌ترین کارخانه تولید ماسک در جنوب آسیا را راه‌اندازی کند که روزانه 4 میلیون ماسک تولید می‌کند و در این زمینه کشور را به خودکفایی رسانده است و در آینده نیز اقدام به صادرات خواهد کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رسیدگی به معیشت مردم و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: در این راستا رزمایش احسان و مواسات را برگزار می‌کنیم که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله اول یک‌میلیون بسته معیشتی به ارزش 320 میلیارد تومان در کل کشور تهیه کرد که به این افراد اهدا خواهد شد.

در استان یزد هم 13 هزار بسته به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بسته معیشتی تهیه‌شده که در حال توزیع است.

محمد پناه اظهار داشت: در استان یزد هم 13 هزار بسته به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بسته معیشتی تهیه‌شده که در حال توزیع است و به‌تناوب به تمام شهرستان‌های استان تحویل داده می‌شود.

وی در پایان گفت: در شهرستان اردکان بیش از 900 بسته معیشتی باارزش هر بسته 320 هزار تومان تحویل داده‌شده است که توسط خیرین، گروه‌های جهادی و سمن‌ها در حال توزیع است ضمن اینکه در یک ماه آینده نیز مرحله دوم اهدا خواهد شد.

 

فیلم| همت اهالی یک روستا در کمک مؤمنانه

اهالی روستای خسرود و دهستان دستجرد در الموت غربی، در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، با همکاری قرارگاه پیشرفت آبادانی، بیش از 1000 پرس غذا طبخ و توزیع کردند.

 

 

همدلی دانشجویان با نیازمندان در شب قدر/ توزیع 1000 بسته غذای گرم

مهدی پورامیر معاون فرهنگی‌ و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت‌وگویی اظهار کرد: معاونت فرهنگی ‌و دانشجویی با همکاری بسیج دانشجویی و هیأت مکتب‌الشهدا همزمان با شب‌های قدر ماه مبارک رمضان به پویش رزمایش ایران همدل پیوست. 

وی در خصوص رزمایش همدلی گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به محرومان جامعه در وضعیت حساس کنونی کشور و حمایت از قشر مستضعف در مقابله با تهدیدات ویروس کرونا، مراسم پذیرایی سحر شب‌های قدر دانشگاه علوم پزشکی بابل این بار در بین محرومان شهرستان بابل توزیع شد.

 

توزیع 6 هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان در بهمئی

باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: تا پایان ماه رمضان 6 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بهمئی توزیع می‌شود.

پسنده تصریح کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه بسته‌های معیشتی به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بین اقشار مردم توزیع شد.

وی افزود: تا پایان ماه رمضان ۶ هزار بسته معیشتی کمک‌های مومنانه بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند شهرستان بهمئی توزیع خواهد شد.

 

توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی در بین اصحاب رسانه گیلان

مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به آسیب بسیاری از مشاغل به علت شیوع کرونا گفت: کرونا باعث شد تا بسیاری از مشاغل از بین رفته و افراد بسیاری از کار بیکار شوند و یکی از قشرهایی که در این روزها علیرغم زحمات بسیار با مشکل مواجه شده بود اصحاب رسانه بودند که باید از زحمات آنان قدردانی شود.

با تلاش‌های انجام‌شده ۵۰ بسته معیشتی در رودسر، ۱۰ بسته در تالش و ۱۰۰ بسته در رشت و در بین رسانه‌های استان توزیع شد.

پارسا با اذعان به اینکه بسیج رسانه استان کمک‌های معیشتی خود را به‌صورت پایش های انجام‌شده توزیع کرده است، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه در طول این مدت بررسی‌های خود را انجام رسانه‌هایی که در این روزها با مشکل مواجه شدند را شناسایی کرده و به آنان کمک‌های معیشتی تعلق گرفت.

وی با اشاره به تعداد بسته‌های توزیع‌شده در استان گیلان بیان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده ۵۰ بسته معیشتی در رودسر، ۱۰ بسته در تالش و ۱۰۰ بسته در رشت و در بین رسانه‌های استان توزیع شد که ارزش هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان بوده است.

 

فیلم| آغاز توزیع 13 هزار بسته کمک مومنانه در کردستان

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان برای توزیع 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش حدود 2.5 میلیارد تومان در استان آغاز شد.

 

 

توزیع ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی در سیرجان

علی دستوری فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه سیرجان اظهار داشت: این رزمایش در مرحله اول تا ولادت امام حسن مجتبی (ع) به مدت ۱۰ روز انجام شد، مرحله دوم تا پایان شب‌های قدر ادامه داشت و مرحله سوم پس از شب‌های قدر شروع و تا عید فطر به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۳ هزار بسته توزیع شده است و جامعه هدف شامل همه اقشار آسیب دیده از جمله مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، کارگران فصلی و نیازمندان که به صورت محلی شناسایی شدند.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه سیرجان با تاکید بر مشارکت خیرین در این رزمایش گفت:  در میانه راه هستیم و جامعه هدف و لیست شناسایی شده نیازمندان تاکنون حدود ۲۰ هزار نفر است اما توزیع ما در این مجموعه تا این لحظه ۱۳ هزار بسته است که تا آمار نهایی فاصله زیادی داریم و قطعاً آمار شناسایی رو به افزایش است.

 

توزیع ۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در شب‌های قدر میان نیازمندان پارس‌آبادی

مریم نظام‌دوست مسؤول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارس‌آباد اظهار کرد: با کمک خیرین ۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در قالب طرح آل یاسین برای کمک مؤمنانه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تهیه و در شب‌های قدر توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل روغن، برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، رب گوجه‌فرنگی، نمک و نیز مواد شوینده و ضدعفونی کننده بوده که ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان و ارزش کلی این بسته‌ها ۴۰ میلیون است.

 

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس کمیته امداد امام خمینی خبرنگار فارس ستاد اجرایی فرمان هزار بسته معیشتی ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی بسته معیشتی بین نیازمندان فرمانده ناحیه انجام شده میلیون تومان تا پایان ماه کمک مؤمنانه سازمان بسیج استان سمنان کمک مومنانه بسته ها بسته غذایی هزار تومان شب های قدر ماه رمضان تهیه شده خواهد شد توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟