Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد زنگانه معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه بازگشایی خوابگاه‌های این دانشگاه، گفت: نحوه بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی در صورت حضوری برگزار شدن امتحانات بستگی به شرایط ویروس کرونا دارد و این مسئله بعد از عادی شدن شرایط تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگانه درباره اجاره بهای خوابگاه‌های خودگران و پردیس، اظهار کرد: اگر دانشجویان در خوابگاه‌های خودگران و پردیس حضور نداشته باشند طبق دستور صندوق رفاه دانشجویان تصمیم گیری خواهیم کرد.

او افزود: تاکنون خبری بر مبنای ابتلای دانشجویان خوارزمی به کرونا گزارش نشده است.

اقدامات دانشگاه خوارزمی برای مقابله با کرونا در خوابگاه‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ضدعفونی خوابگاه‌های این دانشگاه، بیان کرد: اقداماتی برای ضدعفونی خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بعد از خروج دانشجویان به دنبال شیوع ویروس کرونا صورت گرفته و پس از آن چندین دوره نظافتی در دانشگاه انجام شده است.

زنگانه ادامه داد: تعمیرات خاص و روتین دانشگاه خوارزمی در صورت لزوم در ایام تابستان انجام می‌شوند و از آن جایی که وسایل دانشجویان در خوابگاه باقی مانده است در حال حاضر نمی‌توانیم اقداماتی برای تعمیر یا بازسازی خوابگاه‌ها انجام دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صورت برگزاری حضوری امتحانات، گفت: اگر امتحانات به صورت حضوری برگزار شوند تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهند شد و مرکز بهداشت و درمان دانشگاه برای رعایت پروتکل‌ها متناسب با قوانین وزارت بهداشت عمل خواهد کرد.

توسعه خوابگاه‌های متاهلی در آینده

او درباره افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه خوارزمی، ادامه داد: برنامه‌ای برای افزایش و توسعه تعداد خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه خوارزمی داریم، اما در حال حاضر با توجه به شرایط حاکم سعی می‌کنیم همین خوابگاه‌های متاهلی را به نحو مطلوب اداره کنیم.

زنگانه با اشاره به نحوه دریافت وسایل دانشجویان از خوابگاه‌های این دانشگاه، یادآوری کرد: دانشجویانی که قصد دریافت وسایل خود از خوابگاه‌ها را دارند با هماهنگی سرپرستان می‌توانند وسایل خود را تحویل بگیرند. به دلیل مشترک بودن بسیاری از وسایل بین دانشجویان که تفکیک کردن آن‌ها بر عهده مسئولان نیست؛ بلکه دانشجویان باید این کار را انجام دهند ارسال وسایل دانشجویان از طریق پست امکان پذیر نیست.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی درباره اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه، گفت: از آن جایی که شرایط کنونی مطلوب نیست ما نمی‌توانیم به دانشجویان مقطع دکتری خوابگاهی اختصاص دهیم و هرگونه خدمات در این زمینه منوط به عادی شدن شرایط و مصوبات ستاد کرونا است. بسیاری از امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهند شد و در این خصوص نیازی به اختصاص دادن خوابگاه به دانشجویان نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آخرین اقدامات دانشگاه خوارزمی برای مقابله با کرونا

زمان حذف اضطراری دروس دانشگاه خوارزمی مشخص شد

شرایط حذف درس و ترم در دانشگاه خوارزمی

پردیس تهران و کرج دانشگاه خوارزمی از هم تفکیک نمی‌شوند

ظرفیت آموزش مجازی دانشگاه خوارزمی ۴ برابر می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس امتحانات پایان ترم معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی خوابگاه های متاهلی دانشگاه خوارزمی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل