Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@23:04:25 GMT

صدا و سیما در تحقق رزمایش همدلی نقش ویژه ای دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۶۸۵۴

صدا و سیما در تحقق رزمایش همدلی نقش ویژه ای دارد

حجت الاسلام خیری با تأکید بر این که صدا و سیما در تحقق رزمایش همدلی نقش ویژه ای دارد، گفت: به عقیده من این حرکت باید به عنوان یک حرکت جهادی فراگیر با انگیزه بیشتری اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام «حسن خیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره توجه مردم شریف ایران به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با «رزمایش همدلی» اظهار داشت: به عقیده من این حرکت باید به عنوان یک حرکت جهادی فراگیر با انگیزه بیشتری اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه با بیان این که هرکس متدین تر باشد پیشرو تر خواهد بود، گفت: در حقیقت در این عرصه مسابقه ای مطرح است و قاعدتا برد و باخت و سرعت اقدام خواهد بود، آمادگی و پختگی لازم است و همه قوا باید بسیج شوند.

 

وی بیان داشت: برای تحقق «رزمایش همدلی» باید با برنامه حرکت کنیم و طبیعی است که این جا باز هم حرکت هایی که در دفاع مقدس و امثال آن شاهد بودیم تجلی پیدا می‌کند یعنی حتی انسان فقیر هم در این رزمایش وارد می‌شوند؛ در دفاع مقدس گاهی دیده می شد پیرزنی چند عدد تخم مرغ برای کمک به جبهه ها می آورد و می گفت این تنها کاری است که از دست من برمی آید و افراد دیگر نیز به اندازه توان خود کمک می کردند.

 

حجت الاسلام خیری تصریح کرد: بدون شک در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود که همه به میدان می آیند و هرکس در این میدان به بضاعت خودش وارد می‌شود؛ یک نفر تبلیغ می‌کند، یک نفر در شبکه های اجتماعی ترویج می‌کند، یک نفر پول خرج می‌کند و یک نفر کمک دیگری می‌کند.

 

وی با بیان این که مضامین آیات و روایات و معارف و آموزه ها پر از عناصری است که برای این رزمایش انرژی تولید می‌کند، گفت: این معارف یک حرکت هماهنگ تولید می‌کند، البته نقش رسانه ها و شبکه های مجازی و به ویژه صدا و سیما بسیار مهم است.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر این که برخی هنرمندان و چهره های مشهور نباید از موقعیت خود سوء استفاده کنند، اضافه کرد: متأسفانه هنوز با پخش برخی مصاحبه ها و برنامه های زنده معلوم است که خودمان را نشناخته ایم و گاهی به فرهنگ های دیگر گرا داده می‌شود، از این رو باید برگردیم به خودمان و در واقع افرادی که فهیم هستند، دست اندر کار شده و تولید و کارگردانی و اجرا و شخصیت درست کردن ها را برعهده بگیرند.

 

وی با اشاره به این نکته که در یاری رساندن به محرومان و فعالیت های جهادی، همواره مردم و نه سلبریتی ها جلودار هستند، گفت: کسی هنر دارد که در این شرایط به میدان بیاید چون جامعه فعلی ما رزمنده می خواهد نه کسی که آمده و در استفاده از سرمایه های ملی و صدا و سیما چهره شده و شخصیتی پیدا کرده ولی متأسفانه از شعور لازم برخوردار نیست، بنابراین قطعا کسانی در این رزمایش موفق هستند که همدلی آنها با مردم بیشتر باشد.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی و مواسات رزمایش همدلی کمک مومنانه رزمایش همدلی رزمایش همدلی صدا و سیما یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم