Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهبازی از توزیع روزانه بیش از ۲ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در شهرستان فردیس خبر داد و بیان کرد: خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس سه کارگاه تولید ماسک در این شهرستان راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی شهبازی» از خدمت رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس به شهروندان فردیسی و شهرک های اقماری از آغاز شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: سم زدایی و پاکسازی معابر عمومی با استفاده از 160 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده جهت مقابله با این ویروس از جمله اقدامات انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس افزود: این ستاد علاوه بر سم زدایی معابر سطح شهر اقدام به ضدعفونی کردن مساجد، حسینیه ها، مدارس، فرهنگسراها، حوزه ها، کانون های بسیج و مساجد، ایستگاه های تاکسی و اتوبوس، شهرک ها و مجتمع های مسکونی و نیز مراکز بهداشتی و درمانی کرده است.

وی از توزیع روزانه بیش از ۲هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در شهرستان فردیس خبر داد و بیان کرد: خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس سه کارگاه تولید ماسک در این شهرستان راه اندازی و افرادی نیز در منازل خود اقدام به تولید ماسک کردند. این ستاد به کمک رابطین و خواهران مبلغه موفق به تولید روزانه دو هزار عدد ماسک و توزیع آن ها میان بیمارستان ها و نیازمندان شد.

شهبازی با اشاره به توزیع روزانه 500 دست البسه بهداشتی و 500 عدد ژل ضدعفونی کننده دست میان مردم اظهار کرد: علاوه بر انجام عملیات مقابله با ویروس کرونا، ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه و کمک رسانی به افراد آسیب دیده از این ویروس نیز لبیک گفت و در این مسیر گام برداشت.

وی با اشاره به ذبح چهار گوسفند و توزیع گوشت آن ها بین افراد مستضعف و مستمند مطرح کرد: طی این مدت بیش از یک هزار و 200 بسته معیشتی توسط خواهران این ستاد تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است. در این ایام موکب ها و هیأت های خواهران و برادران نیز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و شب های قدر روزانه بیش از یک هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع کردند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس با بیان اینکه موکب های اربعین تنها در ایام اربعین با حضور در کشور عراق خدمت رسانی نمی کنند بلکه در هر شرایطی که نیاز به آن ها احساس شود پای کار هستند، افزود: حدود 140 نفر از خواهران و برادران موکب های اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس نیز وارد میدان مقابله با ویروس کرونا شدند.

وی از تولید بیش از 11 هزار عدد ماسک توسط موکب های اربعین خبر داد و افزود: توزیع مواد ضدعفونی کننده، قربانی کردن گوسفند و تولید دستکش و گان از دیگر اقدامات این موکب هاست. همچنین موکب مکتب الزهرا اقدام به تهیه و توزیع 80 بسته معیشتی هر یک به ارزش 290 هزار تومان و موکب رایت المهدی اقدام به توزیع 200 بسته معیشتی هر یک به ارزش 300 هزار تومان کرد.

شهبازی از تهیه و توزیع 50 بسته معیشتی هر یک به ارزش 400 هزار تومان توسط موکب شهدای گمنام مشکین دشت و 30 بسته معیشتی هر یک به ارزش 400 هزار تومان توسط موکب غریب مدینه نیز خبر داد و افزود: 30 نفر از خواهران و 100 نفر از برادران خادمیار رضوی نیز اقدام به تهیه 280 بسته حمایتی هر یک به ارزش 200 هزار تومان و توزیع آن ها میان نیازمندان کردند.

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۲ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده مبارزه با کرونا ویروس شهرستان فردیس ضدعفونی کننده روزانه بیش توزیع روزانه هزار تومان هزار لیتر موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید

اکبر یاوری، رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار خبرداد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به گرمای هوا و رسیدن میوه‌های نوبرانه به انبوه، قیمت روند کاهشی داشته است. به عنوان مثال قیمت هر کیلو گوجه سبز در ابتدای فصل بالای یک میلیون تومان بود که در شرایط کنونی بیش از ۶۰ درصد کاهش داشته است و پیش بینی می‌شود که تا پایان اردیبهشت به حداکثر ۲۰۰ هزار تومان برسد.

یاوری نرخ کنونی هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان، کیوی ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان، خیار گلخانه ۱۵ تا ۲۷ هزار تومان، خیار اصفهان ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان و لیمو شیرین ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت میوه‌های وارداتی در بازار خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو موز اکوادور ۷۰ تا ۷۲ هزار تومان، موز فیلپین ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان، موز هندی ۶۰ تا ۶۲ هزار تومان و هر کارتن آناناس ۶ تایی یک میلیون و ۱۵۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

او ادامه داد: بنابر آمار ورودی روزانه بار میوه، صیفی و فرنگی در میدان مرکزی ۲۰ تا ۲۲ هزار تن است که ۱۸ هزار تن آن خریداری و مابقی داخل میدان می‌ماند.

یاوری درباره آینده بازار میوه و صیفی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی امسال سال پرباری برای بازار میوه و صیفی خواهد بود که پیش بینی می‌شود بدلیل گرمای هوا، قیمت روند کاهشی به خود بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات