Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@04:33:15 GMT

اتفاقات استقلال باعث تعجب ما شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۱۱۱

اتفاقات استقلال باعث تعجب ما شد

مربی تیم فوتبال امید استقلال گفت: این روزها اتفاقاتی در باشگاه استقلال می‌بینم که در گذشته کمتر دیده می‌شد و می‌توان از آن به عنوان اتفاقاتی بی‌سابقه یاد کرد.

به گزارش مشرق، رضا حسن زاده اظهار داشت: طی اتفاق عجیبی باشگاه قرارداد تیم امید و مربیان این تیم را پرداخت کرد که این باعث تعجب همه ما شد. راستش را بخواهید در این باشگاه اصلا متداول نبود که به تیم‌های پایه و مربیانش پولی پرداخت شود و حداقل من در این سالهای اخیر که خودم هستم چنین چیزی ندیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتفاق عجیب دیگری که افتاد این بود که مدیر باشگاه موافقت کرد که تیم امید در مسابقات لیگ کشوری حضور پیدا کند که این هم اتفاقی عجیب و کم سابقه است و در سالهای گذشته هر بار تیمی از پایه‌های استقلال مجوز حضور در لیگ کشوری را پیدا می‌کرد، باز هم آن تیم را در مسابقات تهران به میدان می‌فرستادند.

بیشتر بخوانید:

امتیاز ۶۰ استقلال را قهرمان می‌کند؟/۱۰ دیدار سخت با قعر و صدر در انتظار شاگردان مجیدی +جدول

سرمربی تیم امید استقلال بیان داشت: در آخرین صحبتی که با آقای سعادتمند داشتم ایشان تاکید داشتند حتما از تیم امید نفرات برتر که ظرفیت فنی بالایی دارند با تیم بزرگسالان قرارداد ببندند و من هم به ایشان اعتماد دادم که این بازیکنان به زودی در زمره ستاره‌های فوتبال قرار بگیرند.

حسن زاده تاکید کرد: بعد از آن که آرامش نسبی به تیم بزرگسالان استقلال بازگشت، اتفاقات خوبی در تیم‌های پایه افتاد که باعث خوشحالی است و من این ها را نشانه‌ای می‌دانم برای رسیدن این باشگاه به روزهای خوب در آینده‌ای نزدیک.

پیشکسوت فوتبال در خصوص شروع دوباره لیگ برتر بیان داشت: ما در مقام تصمیم گیری نیستیم و باید تابع تصمیماتی باشیم که مقامات مربوطه برای این منظور می‌گیرند. فقط امیدوارم حالا که فوتبالیستها و خانواده آنها را وارد این چالش بزرگ کردند، زیرساخت‌های مناسب برای حفظ سلامتی آنها را هم تهیه کرده باشند. 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس استقلال رضا حسن زاده فوتبال لیگ برتر تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس در روزی که استقلال در خانه تراکتور به تساوی رسید، بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست داد و کماکان در رده دوم باقی ماند تا هدیه رقیب سنتی را پس فرستاده باشد.با نتیجه‌ای که در این بازی به دست آمد پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند و سپاهان ۴۶ امتیازی شد تا همچنان تیم سوم جدول باشد.

داور: بیژن حیدری

اخطار: فرشاد احمدزاده، برایان دابو و ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان) ؛ عیسی آل کثیر (پرسپولیس)

اخراج: امید عالیشاه (پرسپولیس) ؛ پائولو سانتوس (مربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی (۷۷- وحید امیری)، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده (۶۴- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (۷۵- علی‌اصغر اعرابی).

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد