Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:52:44 GMT

آماده‌باش اکیپ‌های راهداری گلستان در تعطیلات عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۳۲۳

آماده‌باش اکیپ‌های راهداری گلستان در تعطیلات عید فطر

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آمادگی نیروها و اکیپ‌های راهداری استان در تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، غلامرضا بیکی اظهار کرد: در این ایام برای فراهم‌سازی شرایط هموار و ایمن‌سازی جاده‌ها وظایف محوله را به طور ویژه در دستور کار قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حضور مستمر و موثر گشت‌های راهداری و ترابری به‌ویژه در محورهای شریانی، لکه‌گیری و ترمیم رویه راه‌ها، تکمیل، مرمت و ساماندهی و تنظیف گاردریل‌ها و بلوک‌ها، ساماندهی و شستشوی علائم و تابلوهای اطلاعاتی و تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها بخشی از فعالیت‌هایی است که برای این ایام به طور ویژه کار می‌شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان آشکارسازی نقاط پرتصادف، احیا و اصلاح خط کشی محورهای مورد نیاز، کنترل و رفع نواقص روشنایی راه‌ها و پاکسازی حریم راه‌ها به‌ویژه راه‌های شریانی، تعامل و تشکیل جلسات هماهنگی با پلیس راه، هلال احمر، سازمان‌های امدادی و هواشناسی و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت محورها به مسافران از طریق سامانه 141 از فعالیت‌های دیگر است.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان راهداری گلستان حمل و نقل جاده ای گلستان حمل و نقل گلستان جاده ای گلستان آماده باش اکیپ های راهداری گلستان اکیپ های گلستان راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد