Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با پدیده شوم زمین خواری از ابتدای سال جاری ۲۲ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف بعمل آمد و به بیت المال بازگشت . تاریخ انتشار: 10:07 - 29 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۶۸۷ افشین صالحی نژاد در گفت‌وگو با میزان از  رفع تصرف ۲۲ هکتار از اراضی ملی در مناطق گردشگری بردسیر خبر داد و گفت: این اراضی عمدتا در مناطق خوش آب و هوا و گردشگری شهرستان از جمله منطقه گردشگری لاله زار، بیدخوان، گلزار و مومن آباد مورد تصرف قرار گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: با صدور دستور قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و واحد اجرائیات دادگستری این میزان اراضی رفع تصرف و مستحدثات ایجاد شده شامل حصارکشی، خاکریز و درختان غرس شده قلع و‌قمع شد.

وی یادآور شد: در سال گذشته نیز میزان قابل توجهی از اراضی تصرف شده توسط افراد سودجو از جمله بیش از ۴۱ هکتار از اراضی ملی ترشاب بردسیر خلع ید و رفع تصرف شده است.

صالحی نژاد هشدار داد: دستگاه قضایی شهرستان بردسیر با جدیت و قاطعیت اجازه فعالیت مجرمانه به قانون شکنان را در سطح جامعه نخواهد داد و برخورد با متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی همچنان از اولویت‌های این نهاد خواهد بود.

این مقام قضایی در شهرستان بردسیر خاطرنشان کرد: دادستان به عنوان مدعی العموم اختیارات و وظایف وسیعی در بحث احیاء و حفظ حقوق بیت المال داشته و با هرگونه تعرض و دست اندازی به بیت المال و منابع طبیعی و اراضی ملی برخورد قاطعانه خواهد نمود. بیشتر بخوانید:  رفع انسداد از نهر اصلی دماوند با صدور دستور قضایی

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اراضی ملی هکتار از اراضی ملی شهرستان بردسیر بیت المال رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای ماهفرخان شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین‌خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6086913

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان