Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@17:11:11 GMT

نشست موج سوم مطالعات امنیت و کرونا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۶۴۹

نشست موج سوم مطالعات امنیت و کرونا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه گروه فلسفه سیاسی مجمع عالی حکمت اسلامی با موضوع «موج سوم مطالعات امنیت و کرونا» به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

این نشست سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ لغایت ۲۳:۳۰ با ارائه حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و استاد تمام دانشگاه باقرالعلوم (ع) برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4928226

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسفه سیاسی مجمع عالی حکمت اسلامی ویروس کرونا امنیت اجتماعی ماه رمضان ۹۹ ویروس کرونا شب قدر دعا و نیایش قرآن ماه مبارك رمضان کنفرانس بین المللی امام علی ع شبکه چهار سیما برنامه تلویزیونی سوره امام حسن مجتبی ع دعای روزهای ماه رمضان مرتضی آقاتهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت (ع) با تاکید بر سیره امام صادق (ع) از سوی نمایندگی جامعه المصطفی افغانستان برگزار می‌شود.

نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت (ع) با تاکید بر سیره امام صادق (ع) با حضور کارشناسان محمداسحاق ذاکری استاد روح الله روحانی و دبیری علمی محمدکریم امیری فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در کابل برگزار می‌شود.

این نشست به نشانی کابل، دهبوری، چهارراهی شهید، دانشگاه جامعه المصطفی (ص) - افغانستان، طبقه چهارم، سالن دفاعیه برپا شده و علاقه مندان از پخش آنلاین نیز می‌توانند از این نشست بهره مند شوند.

آدرس پخش آنلاین:

www.facebook.com/miukabul

https://meet.google.com/fpg-bkxs-vjb

کد خبر 6095679 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد