Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@07:45:43 GMT

توزیع بیش از ۵۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۷۴۰

توزیع بیش از ۵۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی

کریمی گفت: واقفان نیک اندیش شهرستان بندرعباس با تهیه و توزیع بیش از ۵۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی بیاری مستمندان و آسیب دیدگان ازویروس کرونا شتافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمدکریمی » در گفتگویی خبری به رزمایش ضیافت همدلی در بندرعباس اشاره کرد و گفت از ابتدای ماه مبارک بیش از 350 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع گردیده که  هدف اصلی این رزمایش لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع‌دوستی و مساوات بین زائران و مجاوران است تا به نیازمندان و محرومان خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی جهت اهداء به آنان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مساوات و صدقه و فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان از جمله مهمترین اهداف اجرای این ویژه‌ برنامه در ماه مبارک رمضان امسال است

 

وی با اشاره به تامین آذوقه و سبد غذایی نیازمندان  تصریح کرد: در صدد هستیم با تبلیغ همه‌جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومان و مستمندان، خدمت قابل‌ توجهی به اقشار کم برخوردار ارائه کنیم

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی کرونا بندرعباس اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم

بیش از ۱۵۰ نفر از منتخبین مجلس دوازدهم در نشست همدلی و همفکری منتخبین که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شده بود، شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد