Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز دوشنبه در دیدار جانشین فرماندهی انتظامی، معاون اجتماعی و کارکنان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با تسلیت شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و گرامیداشت شب‌های قدر به اهمیت این موضوع در زندگی انسان اشاره کرد و اظهار داشت: اهمیت شب‌های قدر در زندگی انسان به اندازه‌ای است که خداوند متعال ارزش آن را به اندازه عمر یک انسان قلمداد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه انسان طبعش اجتماعی بوده و زندگی در اجتماع را بر زندگی فردی ترجیح می‌دهد، افزود: باید تلاش کنیم در روابط اجتماعی با دیگران به جای تأثیر پذیر بودن، تأثیر گذار باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه در دین مقدس اسلام بر زندگی اجتماعی و ارتباطات اجتماعی تأکیدات فراوانی شده است، ادامه داد: رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی اعتماد عمومی و رضایت مردمی را به همراه داشته است.

آیت الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اهمیت امنیت و آرامش در زندگی انسان، یادآور شد: جامعه نیاز به آرامش دارد و روح انسان که آرامش داشته باشد در امنیت است چرا که بسیاری از ناهنجای های موجود در جامعه ناشی از ناآرامی‌ها است.

وی درمان همه ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی را در تقویت روحیه دینی و اعتقادی در بین مردم به خصوص جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر تربیت جوانان مؤمن، انقلابی و کارآمد است چرا که جوان مؤمن و انقلابی هزینه‌ای را برای نظام ایجاد نمی‌کند و در عوض در بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات به بخش‌های مختلف کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه دشمن همیشه و در همه جا در فکر ضربه زدن به انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان و نوجوانان نقطه هدف دشمن در جنگ نرم بوده و تلاش دارد تا از طریق اعتیاد و فضای مجازی ذهن جوانان ما را به انحراف کشانده تا از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی دوری کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اطلاع رسانی و ارائه آموزش‌های همگانی به جوانان در راستای خنثی کردن توطئه دشمن، اظهار داشت: کار فرهنگی یک کار جمعی و زمان براست و همه سازمان‌ها و نهادها بایستی در این رسالت خطیر احساس مسئولیت کنند.

وی کار اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی را کاری ارزشمند و الگویی برای سایر سازمان‌ها و نهادها دانست و افزود: اقدامات اجتماعی و مردم محور نیروی انتظامی در کنار اقدامات انتظامی و امنیتی قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان فرهنگ سازی در حوزه اعتیاد، سرقت و جرایم فضای مجازی را در شرایط امروز جامعه یک ضرورت دانست و ادامه داد: چنانچه به موضوعات اجتماعی توجه جدی نشود تبدیل به موضوعات امنیتی شده و تهدیداتی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

آیت الله حسینی شاهرودی، نیروی انتظامی امروز نظام جمهوری اسلامی را نیرویی مردمی، ولایی و خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: از اینکه نیروهای مؤمن، انقلابی و مکتبی در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند خداوند را شاکریم.

کد خبر 4928195

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان سیدمحمد حسینی شاهرودی نیروی انتظامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شب قدر گرگان قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ماه مبارك رمضان نیروی انتظامی حسینی شاهرودی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات

به گزارش «تابنک» به نقل از مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی