Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:50:34 GMT

بررسی علل کم‌توجهی گالری‌دارها و کیوریتورها به عکسِ تئاتر

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۹۲۱۹

بررسی علل کم‌توجهی گالری‌دارها و کیوریتورها به عکسِ تئاتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان خانه تئاتر، کارگروه آموزش انجمن عکاسان خانه تئاتر بنا دارد در سلسله‌ نشستِ تخصصی «عکاسی تئاتر»، ضمن بررسی موانع پیش‌ روی هنرمندان، عکاسان تئاتر، گالری‌دارها و کیوریتورها در مسیر ارائه و فروش آثار عکاسی تئاتر در بازار هنرهای تجسمی، سلسله بحث‌هایی را به‌منظور نقد هنری عکاسی تئاتر برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎این میان در پی شیوع گسترده کرونا، باتوجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتناب از برگزاری تجمع‌های غیرضروری، کارگروه آموزش انجمن عکاسان خانه تئاتر تصمیم دارد با دعوت از کارشناسان، منتقدان، عکاسان تئاتر و دیگر هنرمندان تجسمی، این سلسله‌ نشست های تحلیل و بررسی را در غیاب اعضای انجمن عکاسان و دیگر مخاطبان و علاقه مندان برگزار کند و نسخه ویدئویی جلسات را از طریق صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر در اختیار اعضای انجمن و دیگر علاقه مندان قرار دهد.

‎کارگروه آموزش انجمن عکاسان خانه تئاتر بدین وسیله از تمامی علاقه مندان به همکاری در این زمینه دعوت می‌کند در صورت تمایل به مشارکت در این  سلسله نشست تخصصی، نقطه‌نظرها، پیشنهادها و پرسش‌های خود را از طریق ارسال پیام مستقیم به صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر itpforum@ یا آدرس ایمیل Theaterphotographer۹@gmail.com به اطلاع برگزارکنندگان برسانند.

‎نخستین جلسه این سلسله‌ نشست ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر منتشر خواهد شد و جلسات بعدی نیز از این پس، روزهای زوج در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 4928252 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: عکس تئاتر ایران گالری داری برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه دو سیما تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان رادیو نمایش شبکه یک سیما شبکه سلامت خانه سینما شیوع کرونا انجمن عکاسان خانه تئاتر علاقه مندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان