Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کی-لیگ نخستین لیگ حرفه‌ای در جهان فوتبال است که در دوران دنیاگیری بحران و ویروس کرونا آغاز به کار کرد. از این رو، پخش زنده بازی‌های آن با استقبال مردم در سراسر جهان مواجه شد؛ فوتبال‌دوستانی که از حدود دو ماه وقفه در تمام بازی‌های باشکاهی و ملی به ستوه آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فوتبال اف‌سی سئول هم برای آنکه ورزشکاه خالی از تماشاگر به ذوق بینندگان تلویزیونی برنخورد، در اقدامی نوآورانه ده‌ها مانکن سفارش داد تا از آنها جای تماشاگران واقعی روی صندلی‌ها استفاده کند. هر چند برآوردهای مدیران تدارکات باشکاه و فروشندگان مانکن‌ها اشتباه از آب درآمد و معلوم شد آنچه به ورزشگاه آمده در واقع عروسک جنسی است.

پس از پخش زنده دیدار روز یکشنبه اف‌سی سئول با گوانگجو در کی‌لیگ، کاربران شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به اصل ماجرا پی بردند و تصاویر این مانکن‌ها را با نوشته‌های تبلیغاتی دست آنها منتشر کردند. باشگاه کره‌ای هم از اشتباه خود عذرخواهی و اعلام کرد برنامه‌اش برای واقعی جلوه کردن این مسابقه قربانی یک سوء تفاهم شده است.

با اینکه فقط حدود ۱۰ عروسک روی صندلی‌ها حاسازی شده بود و حضور مانکن‌ها هم چندان جلب توجه نکرده اما عذرخواهی باشگاه کره‌ای و استدلال آنها چندان به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش نیامده است.

کد خبر 512785 برچسب‌ها كروناويروس کره جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان